מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איזי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.83
מחיר 9.62
איכות 9.68
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלונה ה. רעננה.
משוב: 06/11/2014
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה פשוט נהדר. הוא עשה עבודה ממש טובה, היה מסודר והגיע בזמן שקבענו. היה ממש אדיב ונעים. יצאתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני אדלר, כפר סבא.
משוב: 22/07/2014
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא הגיע בזמן שקבענו, טיפל בדברים שצריך וסידר עוד כמה דברים נוספים. הוא עשה עבודה מצוינת והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יריב ליפשיץ, רעננה.
משוב: 04/02/2014
תיאור השירות:
תיקון מנגנון הפעלת תאורה בארון חשמל מרכזי בבניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. חזר לתקן פעמיים, היה נחמד, הגיע בזמן, עמד במילה שלו, והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית צימרמן, רעננה.
משוב: 13/05/2013
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בעניין קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא עזר לי בטלפון, כך שהוא לא לקח כסף והיה מאוד נחמד! הייתה לי בעיה בארון חשמל והוא הסביר לי מה אני צריכה לעשות כדי לתקן את זה. אחרי זה הכל הסתדר =).
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד אלמגור, כפר סבא.
משוב: 07/05/2013
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה 10 וממש סבבה! שאל בטלפון פרטים והבין מה הבעיה, הגיע באותו יום ובזמן, היה מקצועי ואדיב וסידר את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה ב. רעננה.
משוב: 05/01/2012
תיאור השירות:
תיקון תקלה בלוח חשמל, החלפת מספר נורות ותיקון שקע בבניין מגורים.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! לא היה לו את אחד החלקים אז הוא הלך בזריזות לקנות וחזר להתקין. הוא הגיע בהתראה קצרה ועשה כל מה שביקשתי ברצון. סכ"ה היה בסדר גמור :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי קיי, ראש העין.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
התקנת התקן נגד ברקים בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה נחמד והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב מ. ראש העין.
אשרור: 03/01/2017
משוב: 30/11/2016
תיאור השירות:
פיצול תשתית לשתי פיוזים, בדיקת תקינות ארון חשמל, מציאת בעיית חשמל הגורמת להקפאת פיוז.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. הוא קודם כל הגיע להסתכל על העבודה, נתן הצעת מחיר ואמר מראש שיכול להיות שחלק מהדברים לא יהיו אפשריים לתיקון. כשהוא הגיע לבצע את העבודה הוא ניסה לעשות את כל הדברים האפשריים. את מספר הטלפון שלו אני שומר :). הוא גם הגיע בדיוק מתי שקבענו, ולקח מחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ברקוביץ', גבעת שמואל.
משוב: 19/04/2016
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. פתר את הבעיה בתורה טובה, היה אדיב מאוד והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ק. ראש העין.
משוב: 16/05/2015
תיאור השירות:
חיבור תאורת גינה ושתי נקודות קבועות לארון חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 325 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק