הוא היה ממש בסדר גמור, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית נתן לי שירות גם מעבר למה שנקבע וסה"כ הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי מזרחי, ראשון לציון.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מגירה של ארון מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! אמנון עבד מצוין מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן שפילמן, ראשון לציון.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון קיר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ילנה טרינינה, ראשון לציון.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
תיקוני נגרות של מיטה, ארון, 2 כיסאות, שולחן קטן ושידה גדולה.
חוות דעת:
אין כמוהו! הוא סידר מה שצריך והיה מקצועי ואדיב. בתור בן אדם הוא מאה אחוז ובמחיר לקח כמו שסיכמנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס אלדר, ראשון לציון.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
תיקון ארון פינתי
חוות דעת:
חמוד וחבל על הזמן, פשוט מקסים! הוא היה טוב וטיפל בבעיה בצורה יצירתית ומעולה! אמא שלי היתה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אודליה טברסקי-רוזן, תל אביב.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
תיקון ארון מעץ.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! היה נחמד מאוד, הגיע בזמן ועשה עבודה יפה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה פונגרץ, תל אביב.
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
תיקון ארונות מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל ק. בת ים.
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
תיקון ארון קלפה במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינת כ. ראשון לציון.
משוב: 16/11/2017
תיאור השירות:
תיקון ארון, מדפים ושידה.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי רהב, ראשון לציון.
אשרור: 06/06/2017
משוב: 29/03/2017
תיאור השירות:
תיקון ארון.
חוות דעת:
הוא אחלה, הייתי מרוצה. הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לודביק מרמלשטיין, ראשון לציון.
משוב: 08/05/2017
תיאור השירות:
תיקון קלפה וארונות במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה והייתי מאוד מרוצה. הוא עמד בזמנים, כשהגיע הוא הבין שמדובר בבעיה אחרת ותיקן את הכל בצורה טובה. הוא היה 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אחיה צדוק, חולון.
משוב: 15/03/2017
תיאור השירות:
תיקון ארון מטבח, ארון בגדים ובניית מגירה למטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דנה ג. גבעתיים.
משוב: 19/02/2017
תיאור השירות:
בניית ארון אוויר ותיקונים בארון מטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נ. י. רחובות.
משוב: 07/03/2018
תיאור השירות:
הוצאת מדיח ותיקון הארון של המטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
י. ג. תל אביב.
אשרור: 07/12/2018
משוב: 07/11/2018
תיאור השירות:
תיקון ארון מטבח.
חוות דעת:
קבעתי כבר עם 2 נגרים ושניהם הבריזו כי "אין חניה", אמנון הגיע בזמן, היה נחמד מאד, עשה עבודה טובה ויפה. עבד הרבה זמן על הארון ולקח מחיר סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ב. משמר דוד.
משוב: 19/02/2018
תיאור השירות:
תיקון ארון אמבטיה.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא הגיע במהירות, עשה את העבודה בצורה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
א. ש. ראשון לציון.
אשרור: 07/03/2017
משוב: 04/01/2017
תיאור השירות:
תיקון מגירה בארון הזזה.
חוות דעת:
אמנון איש מקסים וישר, שהגיע בזמן ותיקן את הבעיה במהירות ובמקצועיות. המחיר היה הוגן והוא אפילו תיקן לי עוד דלת מטבח, ללא עלות כלל. אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 29/12/2019
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון עתיק.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשנגר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות נגרות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון הגיע לתחום הנגרות לגמרי במקרה. "למדתי בבית ספר שבח 3 שנים, במגמת נגרות. אבל בפועל, את הלימודים האמיתיים ואת רוב הידע שלי צברתי מהתמחות אצל נגרים מקצועיים אחרים. איך אומרים? מכל מלמדי השכלתי".
אמנון חובב מוזיקה לא קטן, וכשהוא לא בעבודה כנראה שתוכלו למצוא אותו מנגן. "אני מנגן בגיטרה, גם חשמלית וגם קלאסית. ובתחום שלי זה לא כל כך פשוט", הוא צוחק "צריך לשמור טוב טוב על האצבעות כשעובדים בנגרות!".
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך לעסוק בתחום הנגרות. וכמובן הבריאות, זה הכי חשוב".
אמנון עוסק בתחום הנגרות כבר מעל לשלושים שנה, וכיום עומד בראש העסק האישי שלו,המתמחה בעיקר בתכנון וייצור מטבחים.
הדבר שהכי מייחד את אמנון בעבודה הוא הניסיון המקצועי שצבר לאורך השנים מצד אחד, ועבודה אישית עם הלקוחות מצד שני. "אני בונה דברים לפי הזמנה אישית בשביל הלקוחות שלי", הוא מספר. "כל אחד מהלקוחות הוא עולם בפני עצמו. הלקוחות מאוד חשובים לי, אבל אם מישהו יבקש ממני לעשות משהו שלדעתי הוא לא נכון מקצועית – אני מעדיף לוותר על העבודה מאשר לעשות אותה לא טוב, כי בסוף יש לי ניסיון של הרבה שנים ואני יודע מה לא כדאי ללקוח לעשות".
הוא נהנה מתהליך העבודה, ובעיקר אוהב לראות את התוצאה הסופית של מה שעשה. "אני יכול לתכנן בית או דירה מההתחלה ועד הסוף, ולדעת כבר מההתחלה איך הוא יראה. זה גם השלב שאני הכי אוהב – לראות את התוצר המוגמר, איך העבודה שלי יצאה אחרי שאני מסיים אותה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.