מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.80
מחיר 9.54
איכות 9.70
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אפרת שחר, רמת גן.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רכב מסוג רנו.
חוות דעת:
ולנטין היה מצוין, מאוד נחמד, ישר, מקצועי, עשה עבודה טובה, תיאמתי הגעה לאותו יום והייתה לי חוויה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ארנפלד, רמת גן.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף ברכב מסוג רנו.
חוות דעת:
ולנטין היה מעולה! הייתי מרוצה מדיוק הזמנים שלו, זה דבר שמאוד חשוב לי והכול היה תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוני הראל, גבעתיים.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
טיפול 20 אלף לרכב מסוג רנו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, השירות היה טוב וגם היחס מאוד טוב, עמד בזמנים שקבע ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי בלוך, בני ברק.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 30000 ברכב מסוג רנו קפצ'ור כולל החלפת צלחות בלם.
חוות דעת:
ולנטין היה מקצועי, הסביר לי מה עושה, נתן לי לשאול שאלות ונראה ונשמע יותר מקצועי מהמוסכניק הממוצע. זה מוסך קטן אבל מרגישים שהם לא מתנהלים כמו ב"שכונה" ומאוד נעים להיות שם.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
6
יחס
8
9
כללי
גירסאות
רון ליברמן, בני ברק.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי שכלל החלפת שמנים ומסננים ברכב מסוג רנו קליאו שנת 2015.
חוות דעת:
אשתי הייתה שם ואמרה שהיה מעולה ושהוא עשה אחלה עבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אוריון ששוני, רמת גן.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים קדמיים ברכב מסוג רנו קליאו 2011.
חוות דעת:
היינו בעבר אצלם והיינו מרוצים, אבל הפעם היה בינוני. הם מאד נחמדים והמחיר סביר, אבל יש תחושה שהרכב נמצא במצב פחות טוב ממה שהיה צריך להיות. הפעם היינו פחות מרוצים.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
רעה סלטר, רמת גן.
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
טיפול ברכב מסוג רנו קפצ'ור שכלל התקנה של גז במזגן.
חוות דעת:
לקחתי את המכונית שלי למוסך שלו והוא התקין לי גז במזגן הרכב. הוא היה אדיב, מקצועי, נתן שירות טוב והיה אחלה מוסכניק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריון ששוני, רמת גן.
משוב: 06/09/2016
תיאור השירות:
טיפול קטן והחלפת שמן ומסנן ברכב רנו קליאו.
חוות דעת:
היה אחלה, קיבל בהתראה קצרה יחסית, היה מקצועי, מהיר והמחיר בהחלט סביר, ביצע בדיקת בלמים ללא תשלום ולא המציא דברים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעמה שיש, רמת גן.
משוב: 05/04/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 10 אלף ותיקון תקלה במזגן ובמנוע שקפא ברכב רנו קליאו B, שנת 2000.
חוות דעת:
היה מגניב! גם הזמינות, גם השירות. הוא עדכן אותי בכל שלב וביקש אישור לפעולה. מאוד מקצועי, עלה על כל מיני בעיות שחיפשנו להם פתרון במשך מספר חודשים, המחיר סביר פלוס וממש נחמדים! התקלה הייתה מורכבת. וסת הטמפרטורה התקלקל והמנוע קפא, וזה גרם לכך שלא היה זינוק בעליה והמנוע כבה בהילוך ראשון ושני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור סלומון, רמת גן.
משוב: 13/08/2015
תיאור השירות:
החלפת רצועה של האלטרנטור ברכב רנו מגאן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ממש אחלה. מגיעים לו הציונים הכי גבוהים שאפשר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 851 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק