מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.54
איכות 9.65
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל נ, גבעתיים.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2014
חוות דעת:
הוא מעולה! בן אדם מאוד ישר, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר א. בני ברק.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
ניקוי מצערת ברכב מסוג מזדה 2.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ואדיב. הזמינות שלהם מעולה. לקח תשלום שהיה נראה לי הוגן ועשה את העבודה מהר. הייתה אחלה חוויה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת קוברי, בני ברק.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט של מאזדה שכללה בדיקת בלמים וליטוש פנסים.
חוות דעת:
העבודה של ולנטין הייתה מהירה והמחיר שביקש היה אחלה לדעתי. הוא גם דאג להסביר לי מה הוא עושה לפני שהתחיל, היה שירותי ומקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ש. בני ברק.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
טיפול גדול שכלל החלפת מצתים, שמנים, פלאגים, פנס ורפידות בלמים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
היה טוב והכל היה בסדר. השירות היה אחלה, הוא היה מהיר ומקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל לוין, בני ברק.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מערכת מצערת דלק במאזדה.
חוות דעת:
הגעתי לולנטין בקשר לנורת אזהרה במכונית, והטיפול שלו היה קצר ומהיר. הוא היה מאוד מנומס ונעים, פתר את הבעיה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי גבאי, רמת גן.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב מאזדה 5 משנת 2007.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתה לי בעיה עם הרדיאטור והוא פתר אותה בזמן שאמר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי בריס, גבעתיים.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכב מסוג מזדה 222,000 ק"מ, הטיפול כלל החלפת בלמים קדמיים ליטוש פנסים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי עמד בזמנים עשה עבודה טובה וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור קורן, רמת גן.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון רדיאטור תקול ברכב מאזדה 2.
חוות דעת:
חשבתי בהתחלה שהיה בסדר. הוא אמר שהכל תקין במנוע והחליף רדיאטור במחיר שהיה יקר לדעתי. אחר כך הייתי צריך לחזור שוב כי הבעיה החמירה וכנראה שראש המנוע התקלקל. אם הוא היה מאבחן את זה בזמן היה חוסך לי סכום. הוא גם הציע לקנות ממני את הרכב וזה נתן לי תחושה לא נעימה. נתן הצעה מאוד גבוהה לטעמי לתיקון ראש מנוע כשמישהו אחר נתן לי הצעה טובה יותר עבור החלפת מנוע שלם. הוא אדם נחמד אבל זו הייתה חוויה לא נעימה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
שגיא חדד, רמת גן.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 30,000 קילומטר ברכז מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור והייתי מרוצה מאוד מהשירות.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוריה כהן, בני ברק.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 28/12/2017
תיאור השירות:
החלפת חיישן חמצן מקורי במאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש מצוין. הוא החליף חלק אבל אחרי שעתיים התקלה חזרה אז החזרתי לו את האוטו הוא התייעץ עם אנשים מהתחום והחליף לחיישן מקורי. הוא הציע לי את האוטו שלו כדי שלא יהיה מצב שאני אשאר בלי רכב. הוא אמר שאני לא אשלם לו עד שנראה בוודאות שהתיקון עזר. בחור הגון בהחלט רק מה שמוזר לי הוא שהחיישן הראשון שהוא החליף לא היה מקורי ולכן הנורה נשארה דלוקה כאשר בפועל רוב המכוניות הישנות מתקינים בהם חיישנים לא מקוריים והכל בסדר אז קצת מוזר לי שזה ככה לא עבד ובגלל זה הוספתי 300 שח לחיישן מקורי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 806 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק