מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ולנטין
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.88
מחיר 9.54
איכות 9.64
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל לוין, בני ברק.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מערכת מצערת דלק במאזדה.
חוות דעת:
הגעתי לולנטין בקשר לנורת אזהרה במכונית, והטיפול שלו היה קצר ומהיר. הוא היה מאוד מנומס ונעים, פתר את הבעיה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי גבאי, רמת גן.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב מאזדה 5 משנת 2007.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתה לי בעיה עם הרדיאטור והוא פתר אותה בזמן שאמר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי בריס, גבעתיים.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכב מסוג מזדה 222,000 ק"מ, הטיפול כלל החלפת בלמים קדמיים ליטוש פנסים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, מקצועי עמד בזמנים עשה עבודה טובה וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור קורן, רמת גן.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
תיקון רדיאטור תקול ברכב מאזדה 2.
חוות דעת:
חשבתי בהתחלה שהיה בסדר. הוא אמר שהכל תקין במנוע והחליף רדיאטור במחיר שהיה יקר לדעתי. אחר כך הייתי צריך לחזור שוב כי הבעיה החמירה וכנראה שראש המנוע התקלקל. אם הוא היה מאבחן את זה בזמן היה חוסך לי סכום. הוא גם הציע לקנות ממני את הרכב וזה נתן לי תחושה לא נעימה. נתן הצעה מאוד גבוהה לטעמי לתיקון ראש מנוע כשמישהו אחר נתן לי הצעה טובה יותר עבור החלפת מנוע שלם. הוא אדם נחמד אבל זו הייתה חוויה לא נעימה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
דניאל נ, גבעתיים.
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2014
חוות דעת:
הוא מעולה! בן אדם מאוד ישר, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא חדד, רמת גן.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 30,000 קילומטר ברכז מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הם היו ממש בסדר גמור והייתי מרוצה מאוד מהשירות.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוריה כהן, בני ברק.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 28/12/2017
תיאור השירות:
החלפת חיישן חמצן מקורי במאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש מצוין. הוא החליף חלק אבל אחרי שעתיים התקלה חזרה אז החזרתי לו את האוטו הוא התייעץ עם אנשים מהתחום והחליף לחיישן מקורי. הוא הציע לי את האוטו שלו כדי שלא יהיה מצב שאני אשאר בלי רכב. הוא אמר שאני לא אשלם לו עד שנראה בוודאות שהתיקון עזר. בחור הגון בהחלט רק מה שמוזר לי הוא שהחיישן הראשון שהוא החליף לא היה מקורי ולכן הנורה נשארה דלוקה כאשר בפועל רוב המכוניות הישנות מתקינים בהם חיישנים לא מקוריים והכל בסדר אז קצת מוזר לי שזה ככה לא עבד ובגלל זה הוספתי 300 שח לחיישן מקורי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר לוי, רמת גן.
משוב: 10/01/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, 50 אלף לרכב מחברת מאזדה, שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה קרשנו, רמת גן.
משוב: 13/03/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 30 אלף כלל החלפה של מסננים ברכב מאזדה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, מאוד מהיר ומאוד התרשמתי לטובה. הגעתי באותו יום שהתקשרתי, הוא עמד בזמנים, היה יסודי ואישר מולי דברים. אני יצאתי מרוצה. ללא ספק אם תהיה תקלה אני אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן הראל, גבעתיים.
אשרור: 10/03/2017
משוב: 31/10/2016
תיאור השירות:
בדיקה תקופתית והחלפת חלק ברכב של חברת מאזדה שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב. זאת פעם שנייה שאני אצלו ואני מרוצה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 743 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק