מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
גיא
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.74
מחיר 9.73
איכות 9.85
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי אטיאס, צור משה.
אשרור: 17/01/2020
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בעל מקצוע הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן מורדוף, קדימה-צורן.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי פירוק ותיקון מחשב וגרסאות של ווינדווס במחשב.
חוות דעת:
גיא נתן לי שירות בטלפון, רציתי לשלם לו והוא אמר שהוא לא גובה כסף, הוא בחור נהדר, נתן לי יחס מעל ומעבר, פתר לי בעיה רצינית וחסך לי כסף.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור עמרי, קדימה-צורן.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
החלפת כונן דיסק במחשב נייח.
חוות דעת:
יוצא מן הכלל! חלק מהזמן עבד אצלי וחלק לקחת אליו. היה עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל גרינברג, כפר יונה.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
שדרוג מחשב נייד של חברת דל שכלל העברת דיסק קשיח ממחשב אחד לשני.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, ממש מעל ומעבר! הוא עשה עבודה טובה, היה סבלני, ענה לי על כל השאלות והיה איתי בקשר לאורך כל התיקון. הוא דייק בזמנים ולקח מחיר הוגן. לא נתקלתי בבעל מקצוע כזה. חשוב לציין שהוא הגדיל ראש ועשה מעבר למה שביקשנו ללא תשלום נוסף. אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל סגל, נורדיה.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מחשב נייד של חברת ASUS.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש ישר. עשה בדיקה ופתר את התקלה באיזה משהו קטן שעשה ואפילו לא לקח תשלום על הביקור. ממש מומלץ!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן מגר, פרדסיה.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
התקנת רשת בבית פרטי.
חוות דעת:
היה מצוין, פתר את הבעיה ולקח מחיר טוב, אחלה שירות, הגיע בזמן והיה מתואם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים אורגד, קדימה-צורן.
משוב: 25/11/2019
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה חן, קדימה-צורן.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לתיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
גיא היה ממש מדהים. הוא הסביר לי בסבלנות, בנחמדות ובאדיבות. לגמרי ממליצה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדה גוטפריד, קדימה-צורן.
אשרור: 28/09/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
חיבור חוט שהתנתק, תיקון מערכת שמע ואספקת אוזניות למחשב נייח.
חוות דעת:
הוא הכי טוב שיש, בחור נחמד, סידר לי הכל ואפילו צלצל אלי אחרי זה לבדוק אם הכל בסדר, מזל שמצאתי אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלה קרן, צור משה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
גיא היה מצוין, הגיע ועשה בדיקה יסודית למחשב, ניקה כמה חלקים ואמר שהכל בסדר ושהוא מעט איטי ולא שווה היכנס להוצאות גדולות. ביקשתי ממנו עצה לגבי משהו אחר והוא ממש שמח לעזור, היה איתי בקשר עוד אחרי ואני מרוצה מהישורת שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק