מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ואסים
ציון כללי:
9.81
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.86
מחיר 9.79
איכות 9.79
דירוג כללי 9.81
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יובל ד. תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיה לאסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! המחיר היה הוגן, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריאל אוינר, תל אביב.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברך אסלה ופתיחת סתימה בצינור ניקוז חיצוני.
חוות דעת:
הוא היה נהדר בכל מה שעשה! מותק של בחור, מקצועי ורציני, הגיע שוב אתמול לעזור לנו לטפל בבעיית סתימה שחוזרת על עצמה בלי קשר לעבודה שעשה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונה פרי, תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
בא אלי שלש פעמים והבעיה לא נפתרה, הוא נחמד אבל אני די מבואסת, המחיר לא משהו והייתי צריכה לחכות לו עד שהגיע.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
הדס ברזילאי, תל אביב.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
קיבוע אסלה קיימת.
חוות דעת:
ואסים היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה בסך הכל אך לא הכי נקייה והייתי צריכה לנקות אחריו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אלון דוידוב, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מצוף וגומיה באסלה.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא מעולה וסבלני, עמד בזמנים והמחיר הוגן. בחור מאוד נחמד וחיכה חצי שעה לראות שהתקלה מתוקנת כמו שצריך, היה גם גמיש בזמנים כי אני סטודנט ובא בשעות שנוחות לי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ח. נשר.
אשרור: 24/04/2020
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקן נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
איש מקצוע מעולה, עבד כמו שצריך, נתן שירות מעולה, וידא שאין נזילה כמה פעמיים והכל בנימוס, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור נגר, גבעתיים.
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה רגילה.
חוות דעת:
הוא היה עשר! מבחינת זמינות, יעילות, ענייניות וכל מה שצריך. אני מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד רובין, רמת גן.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גומיה באסלה.
חוות דעת:
הגומיה נקרעה, הוא היה מאוד נחמד, איתר מהר את התקלה ותיקן תוך 20 דקות. נראה שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ג. ש. תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בסיס אסלה באמצעות סיליקון והחלפת צינור ניאגרה.
חוות דעת:
בסדר גמור, עשה את העבודה בצורה מהירה, הסביר מה הוא עושה לאורך כל הדרך, היה שירותי ונתן תוצאה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. כ. חולון.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהשירותים והחלפת ניאגרה וברך אסלה.
חוות דעת:
ואסים הגיע אליי לתקן נזילה מהשירותים, העבודה הייתה מורכבת אבל הוא עשה את הכל בצורה טובה ומקצועית. בסך הכל הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמנים ונתן שירות טוב אבל המחיר שלקח היה גבוה מידי לדעתי.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 213 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק