מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.89
מחיר 9.61
איכות 9.89
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיה שוסטק, רמת גן.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק במחשב מסוג HP.
חוות דעת:
מעולה. הוא עבד במקצועיות, זריזות וסבלנות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמר שרון, רמת גן.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
עדכון ושדרוג של שני מחשבים ניידים של חברת HP, פתירת תקלה בחיבור לרשת הוואי פאי וחיבור מחשב נייד למסך הטלויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה! אין מילים, מעל ומעבר. מחיר טוב, זריז, שירות מצוין והוא גם בן אדם מקסים. חשבתי שייקח לו שעתיים-שלוש לעשות את העבודה אבל הוא זריז ברמות, סיים הכל תוך שעה. גם המחיר היה מצוין. מקצוען על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה צ. רמת השרון.
משוב: 23/06/2020
תיאור השירות:
חיבור מסך+פקס+מדפסת למחשב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני בכללי מאד מרוצה. לאחר שנתקלתי שוב בבעיה, עזר מרחוק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלישבע נ. תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
עדכוני דרייברים ל2 מחשבים מרחוק ובדיקת מחשבים במשרד.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמדר ענבר, תל אביב.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מערכת הפעלה של מחשב נייח.
חוות דעת:
נתן לי הדרכה דרך הטלפון והשתלטות על המחשב מרחוק. הוא נתן לי כמה רעיונות ועזר לי לפתור את הבעיה, היה ברור ולעניין, קיבלתי שרות מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן שקד, תל אביב.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח של חברת אסוס.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, מצוין, מאוד יעיל, צלצלתי אליו והיה פנוי, המחשב נתקע, התחבר מיד מרחוק, עבד על זה הרבה זמן בערך כ- 40 דקות, מאוד נחמד, פתר את בעיה וזה נגמר בו במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבשלום טוליפמן, תל אביב.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד מחברת דל שנתקע כולל החלפת הארד דיסק ושידרוג מערכת הפעלה.
חוות דעת:
הוא היה נפלא, התקשרתי היה נכון לעזור וחביב, ניסה לעזור מהטלפון ודיבר עם אבא שלי, בסוף הגיע אליו והסביר מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן כספי, תל אביב.
משוב: 27/03/2020
תיאור השירות:
רכישת מחשב נייח והתקנתו, תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נתן יחס טוב, והוא בעל מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חמי קודמן פיננסים, תל אביב.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
טיפול עבור משרד שכלל החלפת מערכת מחשוב ופירמוט.
חוות דעת:
אסי איש מקצוע מהמדרגה הראשונה, אחד הטובים ביותר שאני מכיר! הוא שינה לי את כל העבודה המשרדית בנושא המכשור, הוא עלה כייפאק, זמין, הגון ואני מאד מאד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר לימור, תל אביב.
משוב: 21/03/2020
תיאור השירות:
אספקת מחשבים ותוכנות אנטי וירוס כולל פירמוט, ניקוי וירוסים והתקנת רשתות במחשבים.
חוות דעת:
אני עובד איתו באופן קבוע כבר מספר שנים. אני חושב שהוא אחלה, הוא עושה עבודה נהדרת, עומד בזמנים ואני מאוד מרוצה מהעבודה איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק