מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביגדור
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 10.00
מחיר 9.85
איכות 9.85
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מתן שניידר, באר שבע.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
בנייה והתקנת שידה ושתי כונניות בחדר ילדים והתקנת ארונות איחסון בחדר כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, הגיע בזמן, היה נכון לשינויים והחלפות לפי רצוני, אני מרוצה מאוד מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל רז, באר שבע.
אשרור: 28/02/2020
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של ספרייה גדולה בחדר עבודה ושולחן קיפול כביסה עם מגירות בחדר כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עבודה יפה, קודם כל הוא אישיות טובה ומרשימה, הוא מאוד קשוב וסבלני לשינויים. העבודה שלו מקצועית ואיכותית. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור שחר, באר שבע.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת 24 חזיתות וכמה מגירות במטבח.
חוות דעת:
עשה עבודה ברמה מעולה, מקצועיות מאוד, נתן שירות מהמם והקדיש המון תשומת לב לפרטים ואלינו, נגיש, זמין, נעים ומגיע לו את הביקורת הכי טובה! הקדיש לנו המון שעות לתכנון ואז הגיע להרכיב וכשהגיע היו כמה שינויים ברגע האחרון והוא התמודד עם זה בצורה הכי טובה שיכולה להיות! לא גבה תשלום על השינויים, הלוואי שכל בעלי המקצוע היו מתנהגים ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי קרן לב"י, באר שבע.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דלפק מכירה בחנות.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא ענה על כל הבקשות שלנו ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב מלכי, נחל עוז.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מגירות והכנת מדפים במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה חביב, יסודי, הגיע בזמן, המחיר היה בסדר והתרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלל פרידמן, עומר.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
התקנת דלת למדיח כלים חדש והחלפת צירים בדלתות מטבח.
חוות דעת:
הייתי מאד מרוצה. מקצועי, נחמד, עשה עבודה ממש יפה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקי רובין, ראשון לציון.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
בניית ארון נישה.
חוות דעת:
הוא מקום ראשון! הוא דואג יותר ממני שהעבודה תהיה פיקס, הגיע אלינו לראות מה צריך לעשות וכדי לקחת מידות. הצליח להתגבר על כל מה שקרה, הוא חזר אחר כך להביא חלק שיהיה יותר מתאים, למרות שלא התעקשתי איתו על זה, הוא הגיע להחליף משהו קטן, תיאם איתי, הגיע בזמן, השאיר נקי אחריו, השאיר עבודה פלס, המחיר היה טוב אדיב שירותי, עשה כל מה ביקשתי, הארון נראה מיליון דולר, אני לא נוהג לפרגן אבל הוא שיחק אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בעז ראובן, מעלה לבונה.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
בניית ארונות למקווה.
חוות דעת:
הוא תותח. עשה עבודה מאוד יפה ומקצועית, המחיר מעולה, עמד בזמנים וממש הייתי מרוצה. הוא עשר, יש לו ידיים זהב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונה יגר, תל אביב.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
התקנה של מגירות במטבח ותיקוני נגרות קטנים.
חוות דעת:
היה מאוד טוב. הוא בחור חיובי ואחראי. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ריקי כרמלי, ראשון לציון.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
בניית דלתות במטבח.
חוות דעת:
אביגדור מקסים! יש לו שירות מדהים והוא אחלה בחור, סבלני ורגוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי רז, ראשון לציון.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
בניית רהיטים למטבח.
חוות דעת:
הוא פשוט צדיק אמיתי! מגיע לו להיות מקום ראשון ולא פגשתי הרבה אנשים כאלה מסורים. אני עשיתי שיפוץ רציני וסידרו אותי הרבה אנשים, אבל הוא עשה עבודה ממש מצוינת, יותר מיוצאת מן הכלל ואמר לי כל פעם שאני צריכה משהו שהוא יבוא לבדוק ולתקן. באמת מי שיזמין אותו רק ירוויח, גם המחירים שלו מאד סבירים ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. א. ראשון לציון.
משוב: 14/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מדפים בחדר ארונות.
חוות דעת:
הוא מקצוען, דיקן ועמד בכל שאמר. עשה עבודה מצוינת, בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ב. ש. פדואל.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
בניית דלתות מטבח.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, מאד זמין, אדיב ונחמד. עשה עבודה יפה, בא בזמן ולא עיכב אותנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשנגר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות נגרות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק