מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אמיר
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.88
מחיר 9.69
איכות 9.89
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ערן לוין, רעננה.
משוב: 17/01/2020
תיאור השירות:
תיקון אסלה וכיור בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע מעכשיו לעכשיו, עשה את התיקון צ'יקצ'ק, הגיע עם כל החלקים מראש, בחור נחמד והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תומר פז, הוד השרון.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
בחור נחמד! הוא היה מקצועי והגיע בזמן שקבענו, אבל בסוף לא הייתה לו אפשרות לבצע את העבודה מכיוון שהסתימה הייתה של חומרי בניין והיה צריך להביא בעל מקצוע אחר מתאים עם ציוד מיוחד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עובד שאול, הוד השרון.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בצנרת בניין שמחוברת לדוד שמש.
חוות דעת:
התרשמנו שהוא היה מאוד מקצועי, ידע לשאול את השאלות הנכונות, הגיע ביום שבת ותיקן את זה כבר באותו יום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב מגל, כפר סבא.
משוב: 31/12/2019
חוות דעת:
היה מעולה! הוא פתח סתימה בכיור המטבח ואחרי זה. החליף את הצנרת מתחת שהיתה בעייתית ומסורבלת. אדם נחמד מאוד, מקצועי. עבד שעה וחצי והמחיר עבור העבודה והמאמץ היה יותר מהוגן. נכון לעכשיו מה שעשה נראה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן שי, כפר סבא.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה תלויה.
חוות דעת:
שירות מצוין, עשה עבודה טובה מאוד, הוא היה נהדר ולאחר התיקון התקשר לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר שמיר, הוד השרון.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, היה נחמד, זמין ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ש. הוד השרון.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שני ברזים, שכלל פירוק והרכבה של ברז ופתיחת סתימות וניקוי המערכות.
חוות דעת:
הוא הגיע ממש בזמן כפי שקבענו, נתן אחלה שירות, פתר לי את שתי התקלות ואפילו החליף לי פילטרים ללא עלות והשאיר נקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית ב. כפר סבא.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיית איטום בניאגרה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! הגיע בדיוק בזמן שקבענו, אדיב, מקצועי ושירותי. מחיר ממש ממש הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן גולשן, כפר סבא.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
חידוש רובה במקלחת בין הקרמיקות והחיבור של האמבטיה לקרמיקה.
חוות דעת:
הוא מאד טוב. היה נחמד בטלפון, הסביר בהתחלה שהמחיר יכול להיות ממש גבוה ואם יראה שאפשר להוריד את המחיר כי זה רק רובה אז יורדי מחיר. הוא הגיע יחסית מהר, ראה שבאמת צריך רק רובה, עשה עבודה טובה ובאמת לקח מחיר נמוך יותר. הדיירים שלי אומרים שזה יצא ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק יפה, הוד השרון.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בדוד שמש ואיטום של גג.
חוות דעת:
הוא בא לתקן נזילה אבל שהוא לא יכל לתקן אותה כי הדוד שמש מקולקל. ביקשתי ממנו לבצע איטום כלשהו והוא עלה לגג ואטם.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק