מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.83
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלון פ, תל אביב.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג קבוע פעם בשבועיים עבור חברה.
חוות דעת:
יוסי מגיע אלינו פעם בשבועיים לאירועי החברה. כל פעם האוכל שהוא מביא שונה לפי מה שאנחנו בוחרים והכל תמיד טעים וטרי. באמת מצויין :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חן שמעיה, יבנה.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
הזמנת עמדות שווארמה, פלאפל וסלטיה לאירוע חברה.
חוות דעת:
אני מזמינה אותו לחברה שלנו לפני ראש השנה ופסח כל שנה והוא נקי, מסודר ותמיד מגיע בזמן. יש לו צוות מדהים ואוכל טעים. העובדים של החברה כבר לא מוותרים עליו ורוצים אותו כל פעם מחדש וכבר הכפלתי את כמות האוכל. הוא מדהים, נותן שירות טוב ומגיע עם הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני קשי, יהוד.
משוב: 04/05/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג של פלאפל עבור 800 אנשים לערב שירי לוחמים.
חוות דעת:
יוסי היה מעולה! בחור מקסים, הגיע מוקדם עם צוות גדול, עשה עבודה טובה מאוד, אני מזמין אותו כבר שנתיים ואני מאמין שאזמין אותו שוב, דאג שלכל עמדה יהיו את כל הציוד והסלטים. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב דוד, מכמורת.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג חלבי עם בופה עבור הפנינג של צוות עובדים.
חוות דעת:
פשוט מהמם! בחור מקסים, אני עובדת איתו כבר כמה שנים והוא עובד מאוד יפה, מאוד אחראי, מאוד נקי, מאוד מכבד את האנשים שהוא בא אליהם ואני מאוד שמחה ליצור איתו קשר בכל שנה מחדש. הוא מגיע אפילו לפני הזמן גם אם זה מוקדם מאוד בבוקר ומתקתק.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל כהן, חדרה.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג חלבי לאירועי נדל"ן.
חוות דעת:
יוסי בחור מקצועי ותותח על, הוא מגיע בזמן, העמדה והעובדים שלו תמיד נראים פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת מ, רחובות.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
הפעלת דוכני קייטרינג חלבי בפורים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, יוסי הגיע לפני הזמן ודאג שהכל יהיה מוכן, היה פשוט נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת קייטרינג רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירות קייטרינג. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק