מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.30
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.47
מחיר 9.79
איכות 9.16
דירוג כללי 9.30
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
Ada Gansach, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
העלאת כורסא 7 קומות.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הגיע בזמן והיה מאד מקצועי, הוגן, אחראי ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דורון כהנא, תל אביב.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
הובלה של מספר פריטים מבית הלל לתל אביב.
חוות דעת:
הוא בסדר מכל הבחינות! אדם נחמד מאוד, שקט, סולידי, עשה את העבודה במקצועיות, ניקה אחריו ואני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה חליאבין, תל אביב.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים כולל פירוק והרכבת ארון בתוך תל אביב.
חוות דעת:
גבריאל והעובדים היו מעולים, פשוט אחלה, יחס מאוד אדיב, ממש נהנתי מהשירות, לא ציפיתי ליחס כזה, תוך ארבע שעות סיימו את ההובלה, עשו עבודה טובה, הגיע בזמן והציוד עבר בשלום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה גרייסמן, בני ברק.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירת שני חדרים מניצנה לתל אביב כולל פירוק והרכבה של שתי מיטות.
חוות דעת:
די התבאסתי מהשירות. כשהוא לקח את הדברים היה סבבה, הוא הגיע בזמן והיה נחמד אבל כשהוא הביא אותם לדירה החדשה הרגשתי שהוא ניסה כמה שפחות לעבוד. ביקשתי שיוציא את מכונת הכביסה למרפסת אבל אמר שזה לא עובר בפתח, בפועל הורדנו בעצמנו את הנילונים וזה עבר. אותו דבר קרה גם עם המקרר וחפצים נוספים, בסוף עשינו לבד את כל מה שאמר שאי אפשר לעשות. הרגשתי שסתם הוא אמר לי תירוצים. בהתחלה הוא השאיר את הספה מפורקת ורק אחרי שביקשתי הוא הרכיב אותה, בנוסף רק אחרי שהלך גיליתי שהיה חסר בורג במיטה שהורכבה, הוא פשוט חיבר את זה ככה והלך. הייתי מצפה שיביא בורג להשלים ולא סתם ירכיב ככה. המחיר היה הוגן אבל מאוד התאכזבתי מהשירות משאר הבחינות.
איכות
3
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
5
כללי
גירסאות
איתי הייפרט, ירושלים.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירת 2.5 חדרים ממרכז שפירא לירושלים.
חוות דעת:
הגיעו שלושה אנשים והם היו ממש על הכיפאק, מקצועיים וזהירים. הבעיה היחידה הייתה מבחינת הזמנים- הם הגיעו בזמן לבית הישן ואז אחרי שהעמיסו את הכל גבריאל אמר שהם יתעכבו בערך ב-40 דקות. אנחנו הגענו לבית החדש וחיכינו ופתאום הוא שלח לנו הודעה שיתעכב בעוד שעתיים, שבפועל היו שעתיים וחצי. אני לא יודע למה התעכבו, אבל זה היה מתסכל. חוץ מזה, הם עבדו כמו שצריך והוסיפו לעטוף דברים שלא היו ארוזים כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
7
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שיר רובנר פלדמן, באר שבע.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת ארבעה חדרים מפתח תקווה לבאר שבע, השירות כלל פירוק והרכבה, אריזה ומנוף.
חוות דעת:
הם היו מצוינים, הגיעו שלושה חבר'ה על הכיפאק. הם תקתקו עניינים ולקחו מחיר מאוד הוגן. כל הציוד עבר בשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרחיו קורנטי, כפר סבא.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה בת ארבעה חדרים שכללה פירוק והרכבת ארונות, מיטות ושולחנות.
חוות דעת:
גבריאל היה אחלה! הוא הגיע בזמן והיה שירותי, מקצועי ונחמד. היו כמה רהיטים שנשרטו אבל אני מרוצה בסך הכל מהעבודה שלו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליזה צולנג, באר שבע.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירת 5 חדרים ממיתר לרמת גן כולל סיוע באריזה, פירוק והרכבת מיטות ופינוי פריט מהדירה החדשה.
חוות דעת:
שירות מאוד מאוד טוב! הם היו מאוד זריזים והכל עבר בשלמות. לא הספקתי לארוז את הכל לפני שהם הגיעו אז הם עזרו לי לסגור את הקרטונים. הם מיהרו ללכת והיו דברים שהם לא לקחו בהובלה אבל זאת טעות שלי כנראה, לא הספקתי לארוז ממש עד הסוף לפני שהגיעו והייתי צריכה לוודא שהכל הועמס למשאית לפני שהוא הלך. מה שכן, הוא היה מוכן לחזור אם היה צריך אבל אמרתי לו שאין צורך, העמסנו כבר הכל למכוניות והתקדמנו אחריו. בגדול הוא עמד בזמנים, רק איחר ב50 דקות בהגעה אבל עדכן על זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חן שניידמן, לוד.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירה בת 3 חדרים בתוך לוד כולל פירוק והרכבה של ארון.
חוות דעת:
הוא הגיע בדיוק בזמן, עטף את כל הדברים בניילון שלא ייפגעו, שם ריפוד על השולחן ותיקתק את ההובלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זמיר ליברשטיין, באר שבע.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של מספר רהיטים בבאר שבע.
חוות דעת:
היה בסדר.
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק