מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודי
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.11
מחיר 9.00
איכות 9.56
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה חמו, נס ציונה.
משוב: 01/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ערן שילו, צור יגאל.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, שירותי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד בן עמי, חמד.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של קו אינטרנט ביתי, תשתית ואביזרים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, זמין ונחמד. פתר את הבעיה שזה הכי חשוב. הסביר ופירט לי על הכל, הגיע פעמיים לבקשתי והכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה פרנקו, ראשון לציון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תחזוקה שוטפת של המחשבים בחברה.
חוות דעת:
אין עליו הוא אחלה! נותן שירות טוב, הוא אחראי על כל המחשבים שלנו בחברה ואנחנו עובדים איתו באופן שוטף. כשאנחנו מתקשרים הוא ישר עוזר והוא מאוד מסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יישוב קהילתי, שקד.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מצלמות וטיפול במחשבים במשרד.
חוות דעת:
הוא חבל על הזמן, מאוד מקצועי ונחמד ותמיד זמין ופנוי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נפתלי כהן, ברקן.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
התקנת תוכנות במחשבים והתקנת רשת במשרד.
חוות דעת:
הוא בחור 10, מצוין. אני עובד איתו כבר כמה שנים ומקבל שירות מאה אחוז. אין לי תחליף בשבילו ולא רוצה גם תחליף בשבילו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי אוזן, רמת גן.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
אחזקה שותפת של מחשבים במשרד.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו בשמחה. השירות שלו מהיר, יעיל ואיכותי והוא זמין לכל שאלה. העבודות שהוא עושה מצוינות והוא עומד בזמנים שמבטיח ומחזיר את המחשבים תקינים לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. ט. פתח תקווה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
התקנת אנטי וירוס במחשב נייח ותיקון מדפסת.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא היה קצת יקר לדעתי. אני מרוצה מזה שהוא ענה לאחר העבודה לשאלות והיה זמין והיה נחמד ומקצועי.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
8
יחס
10
תגובת העסק:
הלקוחה צלצלה אליי וביקשה שירות. המחיר נאמר לה בטלפון וכך היא חויבה עבור ביקור של שעה וחצי. ללקוחה הוצע גם אנטי וירוס וניתן לה 10 אחוז הנחה על המוצר.
7
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
העברה וגיבוי חומר משרדי לשרת חיצוני.
חוות דעת:
אני עובדת איתו באופן שוטף, הוא מלא רצון טוב, עובד בקצב טוב, מסור ומהימן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק