מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.68
מחיר 9.57
איכות 9.54
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לנה לרידמן, חולון.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת HP שכלל פרמוט והתקנת תכנות.
חוות דעת:
שירות מוצלח מאוד, בחור טוב, מקצועי ועשה עבודה וטובה, גם אחרי העבודה שהייתי צריכה הכוונה ענה ועזר בסבלנות ובנחמדות, אני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אתי קצובשוילי, חולון.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
חיבור רשת אינטרנט ביתית.
חוות דעת:
הוא היה ממש נהדר. היה אצלי שיפוצניק שגרם לבעיות עם הרשת וניר פשוט סידר לי הכל. הגיע בזמן, עבד נקי ומסודר, המחיר שאמר בהתחלה אותו גבה גם בסוף ועשה את הכל כמו שצריך. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי א. חולון.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת הפעלה של מחשב נייד.
חוות דעת:
שירות מעולה ממש! הוא עשה הכל בצורה מעולה ומקצועית. מרוצה וממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוה אשור, חולון.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
התקנת אופיס במחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, סופר ידידותי , שירותי ואמין שזה מאד חשוב לי, מה שבטוח שאם יהיה עוד תקלה אני יצלצל ישר אליו, הוא היה נראה לי מקצועי מאד וגם לא גבה סכומים גבוהים, אני מאד מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל שיר, חולון.
משוב: 01/12/2019
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי בורג, חולון.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בהגדרות מחשב של חברת HP.
חוות דעת:
פתר לי את הבעיה והמחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
חיים כהן, בת ים.
משוב: 20/11/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימה בן שימול, בת ים.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלת רשת במחשב נייד של חברת DELL.
חוות דעת:
ניר פשוט מדהים! הבן שלי סטודנט, הוא היה באמצע עבודה ואז המחשב שלו הפסיק לעבוד, התקשרנו לניר והוא הגיע תוך שעה! הוא עבד במקצועיות, המחיר היה מעולה, הוא פשוט איש צנוע ומדהים. ממליצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גרשון מרדכי, בת ים.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב והתקנת תוכנה.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא! בדק והתקין תוכנה וגילה שהבעיה העיקרית היא בחיבור האינטרנט שגורם לאיטיות המחשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיליק פרץ, חולון.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת כבל HDMI מהמחשב לטלוויזיה.
חוות דעת:
ניר התקין לי כבל HDMI מהמחשב לטלוויזיה. הוא היה סבלני כמו שצריך, לא עזב עד שהכל היה מושלם, בדק שהכל בסדר ואמר שאם אצטרך אוכל ליצור קשר בעתיד. רק המלצות יש לי להגיד - מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 172 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק