מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יואב
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.78
מחיר 9.89
איכות 9.89
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אורטל בן אבי, רמת גן.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
קילוף טפט ותיקוני טיח בקיר גבס כולל צביעה בדוגמה, תיקון שקעי חשמל ואריחים באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה בחור, מאוד נחמד ונעים, כמעט תמיד השתדל לדייק בשעות שקבענו, המחיר פייר לדעתי, עשה עבודה טובה, השתדל להשאיר נקי ומסודר אחריו וסך הכל היינו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גרי שניידר קופר, רעננה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
התקנת סטופרים לדלתות פנים ותיקון שלטר.
חוות דעת:
היה מעולה! שרות יוצא מין הכלל. עמד בזמנים והיה דייקן, אישתי פדנטית מאוד והייתה בהלם איך מדד וידע הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרה גוטסמן, פתח תקווה.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שני משקופים בדלתות פנימיות שיצאו מהמקום ותליית שלושה לוחות מחיקים.
חוות דעת:
יואב היה ממש נחמד, שירותי ומאוד מקצועי. היה סבלני למרות שהוספתי לו עוד עבודות. עמד בזמנים שקבענו ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי הלאלי, פתח תקווה.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה בגודל 49 אינץ על הקיר כולל קידוח.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, הגיע בזמן, שירותי, הוגן במחיר וראש גדול. מותק של בחור, פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן סדן, תל אביב.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
הדבקת אריח במרפסת, החלפת סף מים במקלחת והתקנת ספוטים.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב והיה אצלי כבר פעמיים, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן שלום, תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קירות, איטום חלונות וצביעת דירה בת חדר וחצי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא מנומס ואמין, אין לי תלונות. רציני עובד נקי ועשה כמה דברים נוספים בלי תשלום. תמיד שאל אותי מה אני רוצה. הכי זול שמצאתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יולי פילץ, פתח תקווה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תיקרה, מדפים ומראה על הקיר.
חוות דעת:
יואב אחלה בחור, עשר בהכל, עשה את העבודה בצורה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית מ. מזכרת בתיה.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבה של מיטה זוגית מעץ מלא ותיקון שקעים.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, אנושי, מעולה ואקרא לו שוב בעת הצורך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של ניאגרה.
חוות דעת:
קיבלתי ממנו שירות כבר מספר פעמים, הוא בעל המקצוע הכי טוב שנתקלתי בו, הכי הוגן, גם מבחינה כספית, גם מבחינת השירותיות שלו. בפעם הראשונה שהגיע אלי הייתה בעיה עם התיקון וכשהגיע פעם שנייה הוא פתר את הבעיה וקיזז את התשלום מהתיקון הראשון. שירותי מאוד, מקצועי ועומד בלוח הזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק