מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.06
זמנים 9.75
מחיר 9.20
איכות 8.67
דירוג כללי 9.00
התפלגות

מחושב על 16 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דוד ד, תל אביב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
איתור קצר חשמלי והחלפת מתג פרט.
חוות דעת:
לא היה אצלי מעולם איש מקצוע לא מקצועי כמוהו. הוא הגיע למצוא קצר בבית שלא ברור מאיפה הוא מגיע והוא בדק ובדק ובדק ובסוף הוא אומר לי שהתנור שלי מקצר. ניתקנו את התנור שילמנו לו את מה שהוא דרש ואחרי כמה ימים התקלה חזרה. בדקנו את התנור בעצמינו וראינו שהתנור לא מקצר ושמה שהוא טען בכלל לא נכון, במזל לא קנינו תנור חדש ובזבזנו גם על זה אלפי שקלים. אני מתקשר אליו כדי שיחזור לתקן את הבעיה שלא נפתרה והוא מתרץ תירוצים שהוא טס לחו"ל ושזה לא נכון מה שאני אומר ומתנער מאחריות וככה נשארתי ללא פתרון. אני עכשיו צריך להזמין איש מקצוע נוסף ולשלם גם לו , החלפתי חלק שיכול להיות שבכלל לא הייתי צריך להחליף ושילמתי גם עליו ואני מאוד מאוכזב. הרגשתי שהוא היה מאוד לא מקצועי אבל נתתי לו הזדמנות כי הוא איש מבוגר אבל פשוט מאוד לא מקצועי.
איכות
0
מחיר
2
זמנים
8
יחס
3
תגובת העסק:
אני מצטער לשמוע שזו תחושת הלקוח. מבחינה מקצועית,שמתי את תקע התנור ב-3 מקומות שונים במטבח והפחת הקפיץ בכולם בעוד שכאשר הפעלתי קומקום הוא עבד כשורה. ללקוח מכשיר פחת מאוד ישן ומניסיוני הרב בחלוף השנים הפחת מאבד רגישות ולכן בהתייעצות ובהסכמה הדדית החלפתי את הפחת. למרות זאת התנור שוב הקפיץ ומכאן שהמכשיר לא תקין ולא נותר לי לעשות דבר מעבר לכך.
2
כללי
גירסאות
סגור
עליזה ב. תל אביב.
אשרור: 01/09/2019
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של בית מנורת לד, תיקון שני שקעים וחיבור וחיזוק בית מנורה לתקרה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבע סגל, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כשלים בחשמל.
חוות דעת:
היה מעולה. הייתה תקשורת טובה, הגיע בזמן ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית מאור, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חוטים שרופים במנורה.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית. לדעתי המחיר הוגן, הוא אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל כדורי, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
איתור וסידור תקלה בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, קלט מהר את הבעיה ופתר אותה. הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים קונפורטס, גבעתיים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה בדירה.
חוות דעת:
יעקב היה מצוין! שירות טוב, המחיר הוגן לדעתי, נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל קוהלי, ברקן.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 4 נקודות חשמל.
חוות דעת:
יעקב הגיע בדיוק בזמן אבל עבודה שלקחה לחשמלאי אחר 3 שעות לקחה לו יום עבודה מלא מ8 עד 3 שזה זמן לא הגיוני והעבודה הייתה איטית. דבר שני העבודה שעשה מאוד לא מקצועית ואמנם החיבורים כרגע עובדים אבל זה נראה לא טוב. הוא השאיר נקודות חשופות, חורים בקירות והגבס נזל לכל כיוון והיינו צריכים לנקות את זה עם שפכטל. כשאמרתי לו שיש נקודה חשופה הוא כעס ונעלב ואמר שלא אגיד לו איך לעשות את העבודה. לזכותו יאמר שהמחיר היה סביר יחסית לאחרים.
איכות
2
מחיר
8
זמנים
10
יחס
5
5
כללי
גירסאות
הדס ר. כפר סבא.
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
איטום סיליקון בפתחי חשמל לצורך התקנת מסנן אב"כ.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה נחמד ומקצועי והגיע בזמן. המחיר היה הכי הוגן ביחס לאחרים. לא יכולה כרגע לדרג באיכות.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל אדרת, ראש העין.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים חשמליות.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, אפילו 20 דקות לפני הזמן. הוא בחור מצוין, מקצוען אמיתי, נתן מחיר ממש טוב מבין 3 הצעות מחיר אחרות שבדקתי. הוא השאיר אחריו נקי ותקתק את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל כרמון, נתניה.
משוב: 27/05/2019
חוות דעת:
היה ממש מעולה! מקצועי מאד והגון. לפי התאור שלי, נתן לי הסבר על האפשרויות שיכולות להיות לתקלה. תוך כדי תיקון הוא החליף לי טרמוסטט שהיה במצב לא טוב, ולא חייב עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק