מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צביקה
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.55
מחיר 9.11
איכות 9.66
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 31 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אייל דהן, כפר סבא.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע ב2 בבוקר עם חיוך, טיפל בבעיה, היה אדיב ומדויק בשירות. בעל מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד רן רדניץ, תל מונד.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
התקנה של גופי תאורה וטיפול שוטף בתקלות בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא עובד בצורה מקצועית, הוא נעים ונגיש מאוד, אפילו בסופי שבוע.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רועי ט. רמת השרון.
משוב: 26/07/2011
תיאור השירות:
חיבור הארקה ראשית מהלוח חשמל לכניסה של הברז בגינה כולל התקנת ממסר פחת, תיקון חיווט של דוד ותיקון מספר מקומות בקיר שההארקה בהם הייתה מנותקת.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו! הוא הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית וטובה מאוד :) הוא בדק את כל ההארקות בסבלנות וביסודיות!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלוי בהט, כפר סבא.
משוב: 10/09/2012
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי צינור שנתקע.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! ממש נחמד, מקצועי ואדיב. הוא הסביר לי באריכות איך לפתור את הבעיה. אין לי מילים! פשוט נחמד!
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל שנהב, כפר סבא.
משוב: 12/03/2012
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הדוד עובד טוב עכשיו. הוא הגיע בזמן, היה נחמד, אדיב ומקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון בן יוסף, רעננה.
משוב: 19/06/2011
תיאור השירות:
תיקון בעיית מגעים במפסק.
חוות דעת:
הוא עשה תיקון קטן יחסית ועשה אותו בצורה טובה. אני לא יודע אם הוא ממש זול כי לא עשיתי סקר שוק. נכון להיום הכל עובד כמו שצריך ולא עושה בעיות...
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
צחי סטרוגו, קדימה-צורן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
הזזת נקודת חשמל למזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי כהן, רמת השרון.
אשרור: 12/05/2019
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תל פאזי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע בזמן, המחיר היה סביר ועשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד יעקבי, חדרה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הוא היה עשר, הגיע בזמן, השירות והיחס שלו היו מאוד טובים, לקח מחיר הוגן ועשה עבודה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ., עין ורד.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור קצר.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד, עושה רושם מקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 31 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק