מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישראל
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.93
מחיר 9.54
איכות 9.95
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונן ג. רעננה.
אשרור: 07/08/2019
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי 3X25 בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! התקלה קרתה בצהריי יום שישי . כל המטבח היה מושבת באמצע הבישולים , לא היה לנו חשמל במקרר וכל תאורת הסלון נוטרלה. ישראל נענה מיד לקריאה, הגיע תוך זמן קצר ומיד זיהה את התקלה. הוא לא הלך ללא בדיקה מקיפה ומבלי שנבדוק שאין מכשיר המקצר בבית. מבחינתנו השירות שלו היה מעל ומעבר - אנחנו לא רוצים לחשוב איך הינו יכולים להסתדר בלי עזרתו של ישראל. מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פלורין קאלין, הוד השרון.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
ישראל היה בסדר, החליף פקק בארון חשמל ועשה עבודה טובה, מקצועי, נחמד, הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור גרומן, רעננה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 שקעים, בדיקת תקינות הארקה והחלפת פקק בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן לפי מה שסיכמנו. מבחינת העבודה עשה את מה שצריך והיה בסדר גמור הוא גם סידר בית מנורה על הדרך. הייתה קצת אי הבנה מבחינת המחיר, אני לא יכול לדרג כי לא השוויתי. אבל סה"כ השירות היה טוב מאוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה פרי, פרדסיה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור! הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. בחור סימפטי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית לויים, נתניה.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, נחמד והסביר כל מה שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארתור זבלקובסקי, נתניה.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
שירות מדהים! הוא היה זמין והגיע אלינו בשבת תוך 40 דקות. הוא תיקן את התקלה תוך רבע שעה במקצועיות והסביר לנו על כל מיני דברים שקשורים לחשמל בבית. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית ט. תל אביב.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
הגיע תוך חצי שעה בערך. לא הייתי שם אבל הוא דיבר איתי בטלפון כל הזמן ועידכן אותי מה קורה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב נוביקוב, נתניה.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
החלפת פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, מהיר, נדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר יוסף, הר אדר.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אדם מאוד שירותי ואדיב. הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית כץ, הרצליה.
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל ודוד.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק