מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.74
מחיר 9.55
איכות 9.81
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נילי דור האלה, חולון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל בדיקה והתקנת הארקה.
חוות דעת:
מילה זו מילה אצל איציק, הוא הגיע לסיטואציית עבודה מורכבת בה הדירה שמצריכה את הבדיקה נמצאת בחולון ואני בחיפה. הוא היה באמת לבבי, בן אדם ומקצועי. הגעתי למקום והוא הסביר לי כל דבר ודבר, אמר תוך כדי הבדיקה מה הוא חושב, קיבלתי ממנו הצעת מחיר מסודרת, היה סבלני ובעל אורח רוח נעים. קיבלתי מענה לכל שאלה, תוך כדי ביצוע העבודה הוא שלח לי תמונות וסרטונים כי לא הייתי פיזית במקום בזמן העבודה. הייתה חוויה טובה סה"כ, הוא בא לקראתי מבחינת התשלום, יש לי רק שבחים עבורו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא טובול, אשדוד.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מתגים בארון חשמל בבית פרטי.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד! הוא מאוד נחמד, מסביר הכל. הגיע באותו היום בדיוק בשעה שקבענו והיה מקצועי. התקשר גם אחרי כמה ימים לשאול אם הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים הירש, הרצליה.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה והצעת מחיר עבור הקמת לוח חשמל משני ליחידת דיור.
חוות דעת:
השירות שלו טוב אבל קיבלנו הצעת מחיר טובה יותר ממישהו אחר ולכן לא ביצענו איתו את העבודה. היה מאוד מאוד יסודי, עשה בדיקה בה פירק את הכל, הסתכל ובדק. ישב אצלי למעלה משעה כדי לעשות את כל הבדיקות. נתן ייעוץ והצעת מחיר בהתאם. הוא בן אדם מקצועי ומבין. נראה אמין ונתן שירות טוב. רק הייתה לי הצעה יותר זולה אז בחרתי בה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי כ. קרית אתא.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
התקנת תאורה, לוח חשמל, קווים, שקעים ותקעים בחנות.
חוות דעת:
בהחלט אני ממליץ, הוא בסדר גמור ועם יחס מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
הרכבת לוח חשמל.
חוות דעת:
אחד האנשים הנדירים שיש, באהבה אני ממליץ עליו, בעל מקצוע מחונן, אדם ישר, אמין, אני חושב שאין עוד אנשים כאלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים מיכאלי, בת ים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקור קצר בפחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ק. חולון.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא זמין תמיד, מגיע בזמן והוא מאוד יסודי. הוא עובד לאט אבל יסודי וזה מה שחשוב לי. הוא ממש נחמד ויחסי האנוש ממש טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה חזן, חולון.
אשרור: 31/03/2019
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו והוא עשה עבודה מעולה. ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ש. חולון.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
אחלה בחור, גבר גבר, הוא אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה חן, תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי קצר חשמלי חוזר בבית.
חוות דעת:
איציק היה מצוין, ממש בסדר גמור. הדריך אותי טלפונית איך לבדוק את הלוח חשמל והתברר שנקודה בחצר קיצרה ונטרלנו אותה בינתיים. הוא פתר לנו את הבעיה מהר מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק