מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נילי
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.85
מחיר 9.67
איכות 9.92
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דור ש. תל אביב.
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
ליווי וייעוץ דיאטני הכולל 2 מפגשים בחודש לתקופה של חצי שנה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הליווי היה מקצועי ותומך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חי עטיה, תל אביב.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
ליווי וייעוץ בתהליך דיאטה.
חוות דעת:
מאוד מקצועית, נעימה, זמינה, היא ממש פתחה לי את הראש, אחרי התהליך הבנתי בדיוק איך הגוף עובד, קיבלתי כלים שאני יכול להמשיך איתם לכל החיים בצורה עצמאית, מאוד ממליץ! היא מדהימה ומקסימה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר אבני, תל אביב.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
בניית תפריט אישי ליווי צמוד.
חוות דעת:
היא ממש מצוינת, אחלה של אשת מקצוע, אכפתית ועושה עבודה מצוינת. היא הביאה אותי עד כה לתוצאות טובות. היא מייעצת מה אפשר לשנות מבחינה תזונתית באורך החיים ומסבירה איך אפשר להתמודד עם היום יום. היא נהדרת ואני מאוד מרוצה ממנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא י. תל אביב.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
בניית תפריט אישי, מעקב וליווי יום יומי על הרכב הארוחות.
חוות דעת:
אני ממליץ עליה מאוד, היא אישה מקסימה ואני כל כך מרוצה ממנה. הנושא מורכב והיא עושה את זה בשיא המקצועיות והרגישות. היא תומכת מאוד ונותנת יחס מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד פ. תל אביב.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
בניית תפריט אישי ומותאם, תמיכה וליווי צמוד ואישי.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה ממנה היא מאוד מקצועית, אישה מקסימה, נותנת תמיד תחושה טובה ויחס נעים, מעודדת ותומכת בכל התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא כהן, גבעתיים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
בניית תפריט אישי.
חוות דעת:
היא הייתה מצויינת, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אילנית דואניאס, פתח תקווה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
בנית תפריט אישי.
חוות דעת:
היא הייתה נפלאה, היינו מאוד מרוצים. הגענו אליה והיא הייתה מקסימה, מסבירה וסבלנית. ממש הייתה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ל. תל אביב.
משוב: 12/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ דיאטטי.
חוות דעת:
היא מעולה, מקצועית, אשת שיחה, מאוד נחמדה, תומכת ונותנת תחושה נעימה בזמן הטיפול.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ש. תל אביב.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
יעוץ דיאטטי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות שלה, היא התאימה מאוד לצרכים שלי, היא רגישה, איכותית ונותנת יחס נעים, היא הביאה אותי לתוצאות טובות ואני מאוד ממליץ עליה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. ש. תל אביב.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
ליווי בתהליך דיאטה קלינית הכולל תמיכה רגשית.
חוות דעת:
היא לא בעד מספרים ושקילות, אני מרגישה שיש לנו קשר טוב, היא בנאדם מאוד טוב והיא מאוד חמודה. אני מרוצה ממנה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשדיאטנית רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ליווי תזונתי. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק