מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.72
מחיר 9.36
איכות 9.66
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 90 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עדי הירש, תל אביב.
אשרור: 22/02/2020
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל.
חוות דעת:
יעקב הגיע בזמן, בהתראה קצרה ועשה עבודה מצוינת במחיר טוב (השווינו לאחרים והמחיר היה סביר ביותר). אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דני סיגל, תל אביב.
אשרור: 21/02/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לשתי בעיות, הוא הגיע, ראה שיש בעיה במפסק חזר עם מפסק חדש ועשה את זה בסדר גמור. שאלתי אותו לגבי המערכת הסולרית, אמר שזה תלוי בדוד, יומיים אחרי זה כל הרחבה הייתה שטופה בזרם מים מהדוד שלי, הוא בעצם לא הבחין בבעיה, כשבדק הוא אמר שהכל בסדר, זה באמת היה מאוד מוזר שיש לי מים פושרים ביום חם, אמרתי לו אחרי יומיים שלושה שהיה אבדן מים עצום, דיברתי איתו חיכיתי לו מהצהריים עד שש ואז כבר לא יכולתי לחכות אז לקחתי משהו אחר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
4
יחס
7
8
כללי
גירסאות
יובל ב. תל אביב.
אשרור: 17/02/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! הדוד עובד מעולה עכשיו ולא צריך להתקלח אצל השכנים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר צור, תל אביב.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מדהים! אני מתפלא לטובה מהאיכות של השירות. פעם ראשונה שקיבלתי שירות כל כך טוב ומסור. הוא הגיע בזמן, טיפל בבעיה ועדכן אותי בכל דבר. המחיר היה מאוד הוגן, אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס אלה, תל אביב.
אשרור: 13/02/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש עם 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא בחור עדין, יודע את העבודה, מאוד נעים, אנושי ומאוד נחמד. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו, עשה את העבודה בצורה יעילה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה י., תל אביב.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך וגם המחיר שלו היה הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם נ. תל אביב.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וחיבור כבל חשמל מנותק.
חוות דעת:
אדיב מאד, מדייק בזמנים, מסביר בדיוק את המצב, מצא פיתרון שלא עלה הרבה כסף והיה אמין מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר שמריך, תל אביב.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפה של תרמוסטט וגוף חימום.
חוות דעת:
היה מצוין, אבחן מהר את הבעיה ותיקן במהירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לורט סנרמן, תל אביב.
אשרור: 04/02/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי! הגיע בזמן ועשה עבודה מקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארז עובד, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל בעל קיבולת 60 ליטר.
חוות דעת:
יעקב היה בסדר גמור. עמד בזמנים והייתי מרוצה מהמחיר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 90 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק