מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביחי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.90
מחיר 9.68
איכות 9.73
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עדי שטרית, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
אביחי היה מעולה, עשה עבודה טובה והייתי מרוצה ממנו! הוא הגיע בזמן והמחיר היה נראה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי בכר, תל אביב.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון כפתורים בשירותים עם אסלה סמויה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה, הוא הגיע וסידר את הבעיה תוך דקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור אלימלך, אור יהודה.
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה רגוע ונחמד, הוא ביצע את העבודה עד הסוף ולא בא לשחק משחקים, הוא היה ממש מקצועי, הוא ביצע את העבודה בצורה טובה, אני מרוצה ממנו ומהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון ברגו, רעננה.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל, תיקון מנגנון וצינור לאסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, תחילה בשיחה הטלפונית ביקש שאשלח תמונה כדי לראות מה הבעיה, וניסה לייעץ לי טלפונית איך לתקן בעצמי כשראה שאני לא מצליח, הגיע ועשה עבודה מקצועית. אני מאוד מרוצה, ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת קשת, הוד השרון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת אינסטלציה והתקנת אסלה בשירותים.
חוות דעת:
מאד מקצועי, אדיב, מדויק בזמנים, נותן שירות ברמה מאד גבוהה. התוצאה טובה והבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה ס. כפר יונה.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
ממש 10! הגיע מיד. איש מקסים ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ברוש, הרצליה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה נסתרת והחלפת צינור ברז במטבח.
חוות דעת:
יוסי היה מקצועי, הגיע לתקן אסלה נסתרת, עשה עבודה טובה, המחיר בסדר לדעתי, מאוד נחמד, חיפש איפה אפשר להוזיל עלויות, ידע בדיוק מה הוא עושה, הגיע בפעם השנייה להחליף צינור ברז במטבח, הגיע בזמן, עבד עם חיוך, אנחנו שמחכים שהכרנו אותו והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. על הדרך הוא אפילו עזר לנו בהתקנת המושב. ממש טוב בסך הכל!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס זכי, תל אביב.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
צנרת בניין ודירה
חוות דעת:
אביחי הוא מלאך.. הציע קודם כל לעזור לפתור בטלפון רק מתוך רצון טוב.. לאחר מכן הגיע אלינו על אף השעה המאוחרת, עזר מכל הלב כמו חבר טוב, עם סבלנות, מקצועיות, אדיבות ואכפתיות. בעל מקצוע נדיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טופז רון, תל אביב.
משוב: 29/03/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 140 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק