מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טדי
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.73
מחיר 9.49
איכות 9.64
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי ר. קדרון.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב תקול ואיתור התקלה כך שאפשר יהיה לפעול במדוייק מול נותני האחריות.
חוות דעת:
היה מעולה! חסך לי זמן יקר והיה הוגן יעיל ומקסים. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נתנאל איילין, גן יבנה.
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה וניסיון תיקון מחשב נייד מחברת סמסונג.
חוות דעת:
טדי היה עשר, ממש מעולה! הגיע עד אלי, לקח את המחשב ועשה בדיקה יסודית. הבין שהבעיה בלוח M ואז הסביר שהתיקון של זה יקר והחלטתנו בייעוצו שלא שווה לתקן את המכשיר. הייתי מרוצה מהשירות! גם לגבי המחיר, לא היה עלי את הסכום המדויק שביקש אז ויתר לי ונתתי לו מה שהיה עלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון אומנסקי, גן יבנה.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
רכישת הארד דיסק עבור מחשב נייח וביצוע בדיקות למחשב.
חוות דעת:
טדי בחור נחמד ובסך הכל היה בסדר. המחיר היה הוגן לדעתי, הייתה לו גובה מהירה מבחינת הגעה אבל הוא לא הצליח לפתוח מערכת שהייתה נעולה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עפרי בריקמן, יבנה.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח והחלפת ספק כח.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי מ. תל אביב.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
ביקור ובדיקת מחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה מאד נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה ברומר, רחובות.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלת רשת בבית.
חוות דעת:
טדי היה מקסים ומקצועי. איתר את התקלה, תיקן אותה ובאותה הזדמנות ביצע גם תיקון במחשב האישי שלי, יחס חם ומחיר נוח. מומלץ מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה מאירזון, תל אביב.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
תיקון פלסטיקה במחשב נייד של חברת Toshiba.
חוות דעת:
הוא סופר נחמד ומאוד יצירתי. הוא שירותי והיה מעולה ממש, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סלבה קסן, רחובות.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
התקנה של נקודות רשת בבית.
חוות דעת:
הבחור מצוין, עשה אחלה עבודה והייתי מרוצה מימנו :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור שמואל, אור יהודה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
החלפת רכיב בלוח אם במחשב מסוג זנבוק פרו (ZenBook Pro).
חוות דעת:
הוא היה מקסים חבל על הזמן. כשנתן את המחיר הסביר בדיוק על מה אני משלם שזה חשוב. הוא מעדכן לאורך כל הדרך. אם הוא חורג מהזמנים, שזה בדרך כלל לא קורה הוא מסביר את הסיבה ומנסה שוב אם משהו לא הולך בדרך מסוימת. כשתיקן את המחשב שלח למעבדה כי הייתה בעיה יוצאת דופן ואז היה צורך לשלוח שוב ובפעם השנייה זה כבר לא היה רווחי בשבילו אבל היה חשוב לו שזה יהיה כמה שיותר מהיר ושאהיה כמה שיותר מרוצה. התרשמתי מאוד לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל בגלייבטר, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
התקנת קו רשת וכבל רשת בדירה לאחר שיפוץ.
חוות דעת:
התרשמי מאוד לטובה. בחור מאוד מקצועי, אדיב, הסביר על הכל והמחיר שגבה היה הוגן לדעתי. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 184 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק