מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טדי
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.65
מחיר 9.47
איכות 9.57
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אשר לוי, חולון.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
אלון ש. חולון.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
איבחון תקלה במחשב נייד.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שמוקלר, חולון.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך במחשב נייד של חברת HP.
חוות דעת:
מעולה, ממש אחלה, זמין, גבה מחיר הוגן, סך הכל פתר את הבעיה והיה מאד נח- הגיע אלי לעבודה שנמצאת בעיר אחרת. אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה יפת, חולון.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
התקנת אופיס, הדרכת שימוש וניקיון במחשב נייח.
חוות דעת:
טדי היה עשר, מקצועי, יחס אדיב, בן אדם על הכיפאק, אני אקרא לו שוב אם אצטרך, הוא טוב בתקשורת ומחשבים, הסביר לי הכל, עשה עבודה מעולה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי שטיין, חולון.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומועיל מאוד! הייתי מרוצה מהיחס ומההשקעה שלו. הוא עבד והצליח לפתור את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נתי שטיין, חולון.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! הייתי נותן לו חמש כוכבים! הייתי מרוצה מהשירות המקצועי והמהיר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד יהב, חולון.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך מחשב של לפטופ.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עשה את זה צ'יק צ'אק. טדי בא מהר, לקח את המחשב והחזיר אותו מתוקן בזריזות. הוא גם היה מאוד נחמד. גם המחיר היה קבוע מראש והוא הכין אותי לפניי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נרי צדקה, חולון.
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת רשת אינטרנטית ביתית, הכלל העברת כבל נגד קרינה בכל הבית והתקנת ראוטר.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, טדי הסביר את העבודה, היה סבלני, כל בעיה היה זמין הגיע בזמן והיה נחמד מאוד. הרבה זמן לא היה לנו בעל מקצוע שנתן לנו שירות כזה, אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית זרעוני, חולון.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת גישה לתיקיית רשת בעסק וקביעת הגדרות בתוכנת דואר אאוטלוק.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא הגיע 10 דקות לפני הזמן, ניגש ישר לעניין ושאל מה שצריך. אחר כך ביקשנו ממנו עוד עבודות, היה פה בערך שעה ונתן מענה להכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קונסטנטין מיצ'ל, פתח תקווה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד של חברת אסוס והתקנת תוכנות.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא בדק את המחשב והתקין תוכנות כדי לבצע את כל הבדיקות. התרשמתי שעשה עבודה מקצועית, פירק כדי לבדוק והרכיב הכל. האמת שמדובר במחשב ישן ורציתי לדעת אם משתלם לי להשקיע בו או שכבר עדיף לקנות חדש. התרשמתי שהוא מקצועי מאוד. מבחינת זמנים הוא אפילו הקדים בתיאום מולי. בחור עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 127 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק