מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מאיר
ציון כללי:
8.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.04
זמנים 9.35
מחיר 8.92
איכות 8.42
דירוג כללי 8.77
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאל אביעד, גבעת שמואל.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים ותליית מתקן לנייר טואלט.
חוות דעת:
מאיר היה ממש לא מקצועי. הוא הגיע בלי כלים ועשה עבודה ממש שלומפרית. הוא לא ידע איך לעשות את העבודה, כל הזמן ביקש שנעזור לו ולא הגיע עם הציוד הנדרש. זאת לא הייתה עבודה כלכך מסובכת שאי אפשר להתמודד איתה, רצינו שיעשה עוד דברים אבל בסוף פשוט אמרנו לו לעצור ושילמנו לו כדי שילך. העבודה לא מקצועית, לא מדויקת ויצאה ממש לא יפה. הבאנו בעל מקצוע אחר כדי שיסיים את העבודה. אנחנו לא מרוצים מהשירות.
איכות
0
מחיר
5
זמנים
10
יחס
5
2
כללי
גירסאות
סגור
עודד אראל, לוד.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברגים בדלת של חדר ארונות.
חוות דעת:
הוא היה אדיב מאוד, אבל הבעיה המרכזית לדעתי הייתה במחיר. הרגיש לי שהוא מאוד גבוהה בגלל שמשך העבודה היה מאוד קצר, ממש כמה דקות.
איכות
8
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
יהודה ש. תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
חיתוך פתח בארונות מטבח לצורך התקנת כיריים.
חוות דעת:
מאיר השאיר המון לכלוך, נשברה לו המסורית אז הוא נאלץ לעבוד עם דיסק מה שהשאיר המון טינופת. מבחינת הזמנים הוא הגיע בזמן והעבודה נראית בסך הכל בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רועי ב. תל אביב.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון גבס בתקרה ותיקון גוף תאורה.
חוות דעת:
הגיע פעמיים, בפעם הראשונה השאיר לכלוך אחריו ובפעם השניה היה בסדר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אודי פורת, להבים.
משוב: 26/09/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוחאי לוי, תל אביב.
משוב: 26/09/2019
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ויזניצ'ר, רחובות.
משוב: 23/09/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה צ. רחובות.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ערסל.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, רציני, אחראי ויצרתי. הזמינות שלו גבוהה והמחירים שלו הוגנים לדעתי. הוא אדם נעים, חייכן, סבלני ומרתק, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מיכאלי, חולון.
משוב: 19/04/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת שלושה ברזים וצביעת דירת חמישה חדרים.
חוות דעת:
מאיר הוא ממש חמד של בחור, עובד לעניין עשה עבודה טובה, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'ולי לוי, רמת גן.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון משקוף דלת פנימית ואטימת כיור ומקלחת באמצעות סיליקון.
חוות דעת:
הגיע בזמן ועבד באופן מצוין, מהיר ומקצועי. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק