מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.34
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.31
מחיר 9.09
איכות 9.32
דירוג כללי 9.34
התפלגות

מחושב על 58 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רונית שטריכמן, חיפה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא עבד קשה, מדובר במשהו מאוד מסובך, לא וויתר ותיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה אוטלר, חיפה.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלת שירותים והחלפת החיבור לביוב בצנור שרשורי.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עופר שכטר, כפר יונה.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלת מונובלוק.
חוות דעת:
הגיע בזמן שקבענו, עבד יפה והיה אחלה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ד. גבעת שמואל.
אשרור: 03/06/2019
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהאסלה והברז במטבח.
חוות דעת:
הגיע לבצע את התיקון ותיאמנו בטלפון שיעדכן אותי מראש על מחיר התיקון כשהמינימום הוא מחיר ביקור ועל כך הסכמתי. לאחר כשעה אני מקבל ממנו טלפון שהוא תיקן 3 מקומות שונים ואני מחויב בסכום של פי שניים ממה שסיכמנו ויותר. שאלתי למה לא הודיע לי מראש כפי שהתחייב והוא פשוט לא נתן הסבר משכנע רק אמר כמה חשוב שהנושא נפתר מוקדם. בנוסף, לאחר כיומיים הנזילה חזרה שזה שלילי אבל לפחות הוא הגיע מהר לתקן שוב שזה כן חיובי. בקיצור, ברגשות מעורבים לגבי הבחור.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
שכניה אניספלד, חיפה.
אשרור: 22/03/2020
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
איטום חיבור רופף של ניקוז במקלחת.
חוות דעת:
אלי היה טוב מאוד, הייתי מרוצה מהגישה שלו, מהביצוע של העבודה והמחיר שלקח.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל אלון, חיפה.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור מים שהתפוצץ.
חוות דעת:
העבודה בוצעה לשביעות רצוני המלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי בן שמעון, חיפה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת רכיב בניאגרה.
חוות דעת:
פצצה! בנאדם ישר, עשה מה שצריך ולא ניסה לדחוף כל מיני דברים אחרים. היו עוד תקלות שפתר על הדרך ולא לקח על זה סכום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ג. חיפה.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בכיור.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אנה ארמלב, חיפה.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור.
חוות דעת:
הכל התנהל בצורה טובה, הוא מקצועי, עשה את העבודה מהר ואהבתי את השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיליה מילר, חיפה.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור עבור דוד שמש לצורך תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר סך הכל והוא עשה את העבודה, אם כי הוא הגיע בהתחלה בלי כלים והתעצל ללכת לקחת אותם. וגם הוא לדעתי קצת יקר, ולא ניקה לבסוף. אבל חוץ מזה היה בסדר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק