מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידן
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.93
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רואי יעקובי, נס ציונה.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פריצת בגאז' ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא מקצועי, מנומס, הגיע בזמן ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אילי, רחובות.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
פריצת רכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה אחלה. מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע מקוזן, רחובות.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
פריצת רכב מסוג קיה סיד.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין. הוא הגיע מהר, הרגיע אותי כי מאד נחלצתי, עשה עבודה נקייה, לא עשה שום נזק, היה נחמד, מקצועי ולקח מחיר טוב. על הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נירית מור, רחובות.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
פריצת רכב מסוג טויוטה 2011.
חוות דעת:
חזרתי הביתה מקניות והאוטו ננעל לי כי שכחתי את המפתח בתוך הבגאז' ולא היה לי רזרבי. קראתי לו, הוא הגיע ממש מהר ופרץ לי את הרכב. הוא הציל אותי הייתי עם תינוקת ועם הקניות. הוא היה ממש מקסים, חבל על הזמן. השירות שלו היה מעולה. פעם ראשונה שנעזרתי בדבר כזה וממש הופתעתי לטובה. הוא לקח מחיר הוגן והיה מקצועי ונחמד מאד. הייתי מאד לחוצה והוא הרגיע אותי. ממש לא ציפיתי לכזה שירות. אני ממליצה עליו בחום. על הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי הר פז, רחובות.
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
פריצה של רכב טויוטה קורולה 2014.
חוות דעת:
הוא היה מאד מקצועי. יצאתי מהחדר כושר ונתקעתי בלי מפתחות מחוץ לרכב. הזמנתי אותו והוא היה סבבה, נתן שירות טוב ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי אבזוב, ראשון לציון.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
פריצת רכב מדגם דייהטסו YRV.
חוות דעת:
היה מעולה, הבן אדם כמו שצריך, נתן שירות אחלה ואני מרוצה ממש. שווה נורא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר מזן, ראשון לציון.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
פריצת רכב מדגם שברולט.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עבד מהר והוא בנאדם מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אני לוי, גבעתיים.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
פריצה של רכב עם מפתח נעול בתוכו.
חוות דעת:
היה מצוין! עידן הגיע מהר, ביצע עבודתו במהירות. היה נעים ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי הדר הדר, ראשון לציון.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
פריצת רכב מדגם יונדאי I30
חוות דעת:
היה בסדר גמור, תיקתק עבודה והיה מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חמד בבילה, חולון.
אשרור: 11/01/2019
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
פריצת רכב מדגם יונדאי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עשיתי קניות בחצי חינם וכשהכנסתי את הקניות לרכב כנראה שהמפתחות נפלו לי לתא מטען והרכב פתאום ננעל לבד אחרי שסגרתי את התא מטען. הגעתי לעידן דרך ההמלצות במדרג וכבר בטלפון הוא ישר הרגיע אותי וכשהגיע אמר לי שתוך 5 דקות אני כבר נוהגת וזה כבר עשה לי תחושה טובה כיוון שהייתי צריכה להוציא את הילדים מהגן. בנוסף גבה ממני מחיר ממש הוגן והייתי מופתעת לטובה מכל השירות שקיבלתי! אני ממליצה עליו בחום ושמחה לדעת שייש אנשים כאלה אצלכם ואין לי ספק שאשתמש בשירותים שלכם גם בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמנעולן רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של פריצות, שכפולים ושחזורים לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק