מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זיד
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.57
מחיר 9.42
איכות 9.61
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 71 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זיו לוי, חדרה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא לא יכל להגיע לעבודה אז ניסה לעזור לי בטלפון לגבי הקצר החשמלי שהיה לי. בזכותו הבנתי שמדובר בקצר בחשמל בגינה והסתדרתי בכל הסופ"ש. הוא מקצועי, שירותי, עם נכונות לעזור, הוא ממש עשה הכל לעזור ואפילו התקשר אחר כך לבדוק שהכל בסדר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יורי ב. חדרה.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
התקנה של שקע תלת פאזי במטבח ומשיכת חיווט לארון חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית ונקייה. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי האיש, חדרה.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מונה חשמל והתקנת נברשת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מושלם! צנוע ושקט, עשה עבודה יפה וטובה, היה ממש על הכיפאק. ביקשתי גם שיתקין לי את הנברשת ועשה את זה בכיף, היה חמוד ולקח סכום ממש סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי א. חדרה.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
התקנת מתג לתאורה.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע בזמן מתי שקענו והכל היה פיקס אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד פריימן, תל אביב.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
התקנה של גוף תאורה ומפזרי חום.
חוות דעת:
הגיע קצת באיחור אבל היה מאוד מקצועי ואדיב. עשה עבודה טובה מאוד וגבה מחיר סביר בהחלט. ללא ספק אשתמש בשירותיו בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן זילברברג, קציר-חריש.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל ראשי.
חוות דעת:
זיד היה בסדר גמור, המחיר היה סביר והוא פתר את התקלה. הסביר על כל מה שעושה ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבינועם א, יקנעם עילית.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת חשמל לבית, איתור תקלה בפילר ויצירת קשר עם חברת החשמל.
חוות דעת:
הגיע בדיוק בזמן שקבענו למרות שהיה ערב סוער וגשום, לקח מחיר סביר לבדיקה ובסך הכל היה בסדר גמור, איתר את התקלה במהירות, (תקלה בפילר חברת החשמל) הזמין את חברת החשמל שתתקן את הבעיה ולאחר מכן התקשר לבדוק שבאמת הבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל סלע, יקנעם עילית.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות שקיבלתי, עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף וחוה הלר, חיפה.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מערכת החשמל בדירה.
חוות דעת:
הזמנו את זיד כדי שיבדוק את כל החשמל בבית. השירות היה לא טוב לדעתי, גבה מחיר מופרז לטעמי ובסוף לא בדק את הכל ופספס את המרפסת, מה שדרש מאיתנו לקרוא לו שוב. לא נהנתי מהשירות שלו ואני ממש לא ממליץ עליו.
איכות
7
מחיר
2
זמנים
9
5
כללי
גירסאות
ענת קרמרז', חיפה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום של דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 71 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק