מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.74
מחיר 9.34
איכות 9.86
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 43 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכה לנדסברג, פתח תקווה.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז בשעון.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
דנה ס. פתח תקווה.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צינור.
חוות דעת:
היה מעולה, עבד מהר ונקי מאוד. הגיע פעמיים, פעם אחת לפתוח את הסתימה ואז רצינו לעשות כמה פעולות שלא נתנו אפשרות להחלפת הצינור מהאסלה לביוב אז רק התקין שם פקק וחזר שוב להתקין את הצינור בפעם נוספת.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ארדברג, פתח תקווה.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
הכנה למדיח שכללה החלפת צינור.
חוות דעת:
אחלה! הוא מצוין. עשה רושם שהוא מקצוען. עזר וטיפל והיה נחמד מאוד. עשה עבודה טובה, אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר קורלן, פתח תקווה.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בצנרת ביוב בדירה.
חוות דעת:
אייל היה מעולה! זמין, אדיב, שירותי, מקצועי, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון דוידוביץ, פתח תקווה.
משוב: 09/03/2019
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. נוצרה רטיבות אצל השכן בגלל בעיה אצלנו לאחר שיפוץ. האינסטלטור של השיפוץ לא הצליח לתקן ולגלות את מקור הבעיה לאחר כמה ניסיונות קראתי לאייל. הוא הגיע בזמן, תוך עשר דקות גילה את הבעיה ואיתר אותה בצורה נכונה. הוא נתן שירות טוב, גבה מחיר סביר, היה מאוד מקצועי, התקשר לאחר מכן לוודא שהכל בסדר ושהתקלה תוקנה. מבחינתי הוא האינסטלטור שלי מעכשיו, אני אמליץ לאחרים והוא ממש חריג בנוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פליקס, אריאל.
משוב: 01/04/2020
חוות דעת:
היה בסדר, המחיר קצת יקר לטעמי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי בלנק, אריאל.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת ואיטום.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, בא עם ציוד מתאים, איתר את הבעיה ופתר אותה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני מקרובסקי, אריאל.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור בין האסלה לקיר ואסלה.
חוות דעת:
הוא היה תותח, עמד בזמנים, אמין ונחמד לשיח, הגיע החליף את הצינור, בזמן ההחלפה נשברה האסלה מיד אמר שהוא יחליף, הלך לקנות חזר תוך חצי שעה והתקין, הכל היה לשביעות רצוני!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון ק. ראש העין.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז ותיקון צינור מתחת לכיור.
חוות דעת:
העבודה היתה אחלה וטובה. הוא היה שירותי ונחמד אך העמידה בזמנים לא היתה מדהימה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עפר מוריס, ראש העין.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בניין.
חוות דעת:
אייל היה נראה לי בסדר ומבין עניין, אבל את הבעיה הוא לא פתר. הוא פתח את הסתימה, גבה כסף ולמחרת זה חזר על עצמו, הוא חזר אלי שוב ואמר שיש בעיה שיותר קשה מסתימה, נתן הצעת מחיר ובסוף השארתי את זה ככה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 43 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק