מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.85
מחיר 9.72
איכות 9.62
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 84 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מאיר שפירא, חולון.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
דודו היה נחמד מאוד, הגיע בזמן, המחיר הגון לדעתי, עובד יפה, מגיע לו עשר בכל הפרמטרים ומקצועי, התרשמתי ממנו לטובה, אמר שאם יש בעיה להתקשר ויגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מנחם שדה, חולון.
משוב: 13/08/2018
תיאור השירות:
תיקון חיבור רשת במחשב נייח
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. מאה אחוז. הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן ב. תל אביב.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במחשב נייד של אפל.
חוות דעת:
היה מקסים! עמד בלוחות הזמנים, יחס נעים ואדיב. מחיר הוגן. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה פרקש, יבנה.
אשרור: 19/08/2019
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
סידור מערכת קליטת WIFI והתקנת סקייפ במחשב חדש.
חוות דעת:
את ה-WIFI הוא סידר כנדרש, את הסקייפ לא! עזב ללא השלמת העבודה, אך לאחר גביית הסכום המלא עליו סוכם עם הזמנתו.
איכות
5
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
5
כללי
גירסאות
יוסף ג. תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תכנת סקייפ במחשב.
חוות דעת:
קיבלתי מדודו שירות מצוין! הוא הגיע בדיוק בזמן ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אלישיוב, פתח תקווה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במחשב נייד של חברת HP.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עשה את העבודה, תיקן והחזיר- אין לי תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי מנדל, פתח תקווה.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר ללפטופ של LENOVO.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי בזמן, הסביר לי מה הוא עושה ומעבר לזה גם נתן לי טיפים למחשב נוסף שהיה לי בבית. הוא היה עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ניטנברג, רמת גן.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
ניקוי מחשב נייח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דבורה זילברשטיין, תל אביב.
אשרור: 27/05/2019
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
תיקון תקשורת בין מחשב לענן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה מאוד והיה ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ר. תל אביב.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מחברי כבל תקשורת.
חוות דעת:
חודש לאחר ההתקנה הראשונית ביקשתי להדק 2 מחברים נוספים לכבל יחיד בחדר בו לא היה קיים כבל תקשורת בביקור הקודם. אך הצעת המחיר שניתנה לי ע"י בעל החברה (שאינו המתקין בפועל) היתה גבוהה בצורה חריגה לדעתי והפתיעה אותי מאוד. סוג הכבל בדירה הצריך מחבר ספציפי שהיה ברשות המתקין ו\או בעל החברה (או לפחות היה להם מושג איזה מחבר צריך, לאחר שהמתקין קצת הסתבך בהתקנה הראשונה) - התחושה שלי היתה שניתן ללכת לקראתי במחיר - במיוחד לאחר שכבר שילמתי מאות שקלים בהתקנה הראשונה שהתארכה הרבה מעבר לצפוי (לא באשמת המתקין, אך בכל זאת גם על חשבון הזמן שלי במשך שני ימים ברצף). בכל מקרה, בהתקנה הראשונה המתקין התבקש לחבר מספר מחברי RJ45 לכמה קצוות כבלי תקשורת וכן להוסיף שקעים ואילו בהתקנה השניה היה רק אמור להדק שני מחברים לכבל יחיד וללא סיבוכים נוספים - בהסתמך על העבודה הקודמת, זה אמור להיות עניין של דקות בלבד - אבל הצעת המחיר שניתנה היתה ללא פרופורציה לזו הראשונה. חבל, כי חוויית השירות בקריאה הראשונה היתה חיובית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 84 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק