מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.85
מחיר 9.70
איכות 9.63
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 95 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
זליג הרינג, תל אביב.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת מחשב ישן ורכישת מחשב חדש נייח מחברת enovo כולל התקנה.
חוות דעת:
הבת שלי נהנתה מאוד מהשירות של דודו . היא אפילו הייתה לחוצה שאני אכתוב עליו חוות דעת חיובית. דודו הוא קודם כול בנאדם ישר ואמין מאוד, מה שנהיה ממש קשה לפגוש במחוזותינו ולכן מגיע לו את מלוא הפרגון. הוא הגיעה לביתה לאחר שהמחשב שלה שבק חיים באמצע עבודה. הוא שלל מספר אפשרויות לתקלה ואז לקח אותו לבדיקה נוספת ובה התגלתה בעיה בלוח הראשי. תוך יומיים, דודו דאג לספק לביתי מחשב חדש ומצוין במחיר סביר ביותר תוך שהוא סר לביתה לפחות פעמיים נוספות (ימים גשומים עם כבישים פקוקים) כדי לבצע העברה שלמה של כול החומר מהמחשב הישן לחדש. בשם בתי, אני ממליץ על דודו בחום ומאחל לו הצלחה כבירה. מגיע לו את כול הקרדיט בעולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ספיר תורג'מן, תל אביב.
משוב: 27/11/2019
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים סוויד, תל אביב.
משוב: 06/11/2019
חוות דעת:
היה ממש בסדר! אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירדן ב. תל אביב.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה במחשב נייד של אפל.
חוות דעת:
היה מקסים! עמד בלוחות הזמנים, יחס נעים ואדיב. מחיר הוגן. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ג. תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תכנת סקייפ במחשב.
חוות דעת:
קיבלתי מדודו שירות מצוין! הוא הגיע בדיוק בזמן ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה זילברשטיין, תל אביב.
אשרור: 27/05/2019
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
תיקון תקשורת בין מחשב לענן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עשה עבודה טובה מאוד והיה ישר והגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ר. תל אביב.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מחברי כבל תקשורת.
חוות דעת:
חודש לאחר ההתקנה הראשונית ביקשתי להדק 2 מחברים נוספים לכבל יחיד בחדר בו לא היה קיים כבל תקשורת בביקור הקודם. אך הצעת המחיר שניתנה לי ע"י בעל החברה (שאינו המתקין בפועל) היתה גבוהה בצורה חריגה לדעתי והפתיעה אותי מאוד. סוג הכבל בדירה הצריך מחבר ספציפי שהיה ברשות המתקין ו\או בעל החברה (או לפחות היה להם מושג איזה מחבר צריך, לאחר שהמתקין קצת הסתבך בהתקנה הראשונה) - התחושה שלי היתה שניתן ללכת לקראתי במחיר - במיוחד לאחר שכבר שילמתי מאות שקלים בהתקנה הראשונה שהתארכה הרבה מעבר לצפוי (לא באשמת המתקין, אך בכל זאת גם על חשבון הזמן שלי במשך שני ימים ברצף). בכל מקרה, בהתקנה הראשונה המתקין התבקש לחבר מספר מחברי RJ45 לכמה קצוות כבלי תקשורת וכן להוסיף שקעים ואילו בהתקנה השניה היה רק אמור להדק שני מחברים לכבל יחיד וללא סיבוכים נוספים - בהסתמך על העבודה הקודמת, זה אמור להיות עניין של דקות בלבד - אבל הצעת המחיר שניתנה היתה ללא פרופורציה לזו הראשונה. חבל, כי חוויית השירות בקריאה הראשונה היתה חיובית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עפר א. תל אביב.
אשרור: 26/03/2019
משוב: 20/12/2018
חוות דעת:
מקצועי ויעיל. שרות נהדר מהבית ועד הבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר שרון, תל אביב.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח במחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, הוא היה מאוד מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית ש. תל אביב.
אשרור: 12/02/2019
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
בדיקה, החלפת כבל מסך, ניקוי מחשב, חיבור כבל למדפסת, הרצה ורענון של הדיסק הקשיח.
חוות דעת:
בשיחה הראשונית בטלפון, עלה החשש כי הדיסק הקשיח עומד לסיים את תפקידו. ביום הפגישה דודו התקשר לוודא כי הוא יכול לאחר במקצת. הגיע בזמן למועד החדש, ודבר ראשון החליף לי כבל מסך שלא היה תקין. אחר כך מחק את ה"לכלוכים" הרבים שהצטברו עם השנים - והמחשב חזר לעבוד כמו שצריך. בנוסף, בדק עוד דברים שלא בדיוק הבנתי, וחיבר כבל (אשר חשבתי כי הוא מקולקל) למדפסת. לסיום, לפני שעזב - העמיד הרצה של בדיקת וריענון הדיסק הקשיח. מעבר להתרשמות מהמקצועיות, היתה לי הרגשה כי אכפת לו שהמחשב יהיה במיטבו, ללא קשר לבעיה שבגינה הוזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 95 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק