מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.64
מחיר 9.59
איכות 9.67
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הני כהן, פתח תקווה.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
הגדרת עדכונים במחשב נייד חדש של חברת HP.
חוות דעת:
השתמשתי בו כבר בעבר והיה מעולה כמו תמיד. הוא היה זמין והגיע אלי מיד, לא הייתי צריכה לחכות הרבה ועשה את השירות יעיל ובמקום. הוא היה אדיב, נחמד ולדעתי המחיר היה טוב. אני מאוד מרוצה ממנו ואמשיך להשתמש בו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסי אשר, ירושלים.
משוב: 31/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד DELL.
חוות דעת:
השירות יוצא מהכלל! נתי לקח את המחשב מהדירה שלי. לאחר שבדק אותו התקשר להודיע שלא כדאי כנראה לתקנו. ביקשתי לחסוך מזמנו ולבוא לקחת המחשב מהמעבדה אך נתי עמד על כך שהוא ייתן שרות טוב ודאג להחזירו אישית אלי! רציתי לשלם לו עבור הטירחה והבדיקה והוא סרב לקבל תשלום כי לא בוצע שום תיקון! שרות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראלה שניר, הוד השרון.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא עזר לי מאוד, ואני אחזור אליו שוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי רובינסון פלד, ירושלים.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת HP.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אני מרוצה ממנו, הוא היה מאוד זמין וגמיש והוא סידר את הבעיה מהר. הוא לקח את המחשב ועדכן תכנה, הוא גם סידר משהו בחומרה של המחשב והחזיר לי אותו תוך פחות מ24 שעות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהבה נוסבאום, ירושלים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך מחשב, דיסק קשיח ועכבר במחשב נייח.
חוות דעת:
לאחר שלושה חודשים העכבר האלחוטי החדש שנתנאל מכר לי במחיר מוגזם הפסיק לעבוד. חזרתי לעכבר הישן והטוב שהיה לי. לפי דבריו של נתנאל, הוא החליף לי את הדיסק הקשיח (כבר לא בטוחה בזה) אם כך, אני לא מבינה למה היה צריך להשתמש ב-cleaner כדי לנקות אותו אחרי שימוש של חודש וחצי, כשאני משתמשת במחשב לגלישה בלבד. זה לא נראה לי הגיוני. אני לא חושבת שאשתמש שוב בשירותיו של נתנאל.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
הרצל אברהמי, מעלה אדומים.
אשרור: 22/08/2019
משוב: 02/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייח.
חוות דעת:
בא בזמן שקבענו, נתן שירות מעולה ומהיר, מצא את התקלה, המחירים שלו סבירים, ולא ניסתה לגבות על משהו שלא מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד אזיקרי, הוד השרון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
המחשב לא נדלק, נתנאל לקח את המחשב, תיקן והחזיר תוך יומיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שרי בר שלום, ירושלים.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת ASUS.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נתן שירות אדיב וסבלני מאוד, המחיר היה זול לדעתי והייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל בראל, מודיעין.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת השמע במחשב הנייד.
חוות דעת:
שירות מעולה! פתר את הבעיה בכמה דקות. עלות הוגנת מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל מורדכיוב, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2019
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 108 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק