מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.60
מחיר 9.18
איכות 9.49
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 62 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתן הודרה, תל אביב.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ארון.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל טוב. הוא נשאר איזה שעה הביא את החומרים ונתן עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסנת פ. תל אביב.
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
קיצור דלת שנתקעה ברצפה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור דולב, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת ארון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא סבבה, הגיע תיק תק והכל היה טוב. הוא גם עבד מהר, עשה עבודה סבבה והלך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ענת קול, תל אביב.
אשרור: 09/04/2019
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מיטה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי טורטון, תל אביב.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
התקנה והתאמה של מדיח אינטגרלי במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים והיה מקצועי. שירות יעיל מאוד ולדעתי המחיר סביר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה קן, תל אביב.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
פירוק ארונות קיימים והתאמתה מחדש.
חוות דעת:
שירות מצוין, בעל מקצוע נחמד מאוד, שירותי, מקצועי וחביב. אני מרוצה מאוד וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור טננבאום, תל אביב.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
טיפול בדלתות של ארון הזזה.
חוות דעת:
טיפל בבעיה במקצועיות והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולאד קוצ'ר, תל אביב.
אשרור: 06/01/2019
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של כמה רהיטים במטבח ובחדרי שינה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרית פוקס, תל אביב.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
ניסור חלק במטבח חדש.
חוות דעת:
טל נתן שירות מצויין, היה זמין מאוד והגיע מהר. עשה עבודה טובה! ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
מור כספי, תל אביב.
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
הרכבת רהיטים של איקאה.
חוות דעת:
שירות נהדר. הוא נחמד, עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גורג שבירו, תל אביב.
משוב: 25/11/2017
תיאור השירות:
עיצוב מטבח וביצוע מלא של עבודת הנגרות.
חוות דעת:
הוא בן אדם זה קודם כל! כיף לעבוד איתו. זה עסק משפחתי שעובד מדור לדור, אנשים ממש מקסימים. אנחנו מאד מרוצים מהעבודה שהוא עשה לנו בבית. המחירים שלו סבירים ובאופן כללי אני מאד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה נורי, גבעת שמואל.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
פירוק ארון והחלפת מסילות וגלגלים בדלת הזזה ישן.
חוות דעת:
טל היה מדהים, הוא הגיע וראה שהדלת ממש תקועה וניסה לחפש לי גלגלים שמתאימים לאותו ארון ישן, אחרי יומיים הוא הגיע עם 2 גלגלים ופירק את הדלתות והחליף את המסילות והגלגלים, הוא היה ממש נחמד ושירותי, אין הרבה כאלה בעלי מקצוע! הוא פשוט בחור חמד ,הוא סידר הכל בחזרה והשאיר נקי ומסודר, המחיר היה הוגן ואני ממש מרוצה וממליצה עליו מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ל. פתח תקווה.
אשרור: 24/07/2019
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
קיצור גובה של ספסל אחסון.
חוות דעת:
בעיקרון, כמעט אין לי טענות לגבי העבודה. יחד עם זאת, היו מלא דברים קטנים שאף אחד מהם אינו קריטי, אך ביחד הם די השפיעו. היה לי ספסל איחסון של איקאה להתאמה (קיצור הגובה). התקשרתי אליו והתבקשתי להביא את הספסל לנגריה בפרוורי פתח תקווה. בנגריה אף אחד לא ידע שאני אביא להם את העבודה, אך בסוף הסתדרנו. ההזמנה שלי הייתה קטנה ולכן דחו אותה ל"אי פעם כשיהיה זמן" אשר הגיע לאחר יומיים. כשקיבלתי את ההזמנה המוכנה, התברר שצריך לנסוע למקום אחר לחלוטין במרכז העיר בשביל לשלם. מצאנו פתרון קריאטיבי, אך הדבר לקח חצי שעה של התאמות בטלפון בין 4 אנשים. בנוסף לכך, נאלצתי בבית לצבוע את הספסל ולהרחיב את הפתחים בחלק המחודש, כי לא נעשו לפי הקוטר המקורי לאחר הקיצור. כל התענוג עלה לי מחיר קצת מוגזם בהתחשב לכל התסבוכת.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
נתי טל, ראש העין.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מיטה.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר, רק כמה עניינים בעייתים. המחיר שלקח היה מאוד גבוה ביחס למה שעשה. העבודה עצמה הייתה אחלה ונתן פיתרון טוב.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שירלי סער, רמת השרון.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
פירוק ארון והכנה להכנסת מדיח.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, טל היה מהיר והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מירי י. רעננה.
משוב: 30/06/2019
חוות דעת:
הוא היה בסדר אבל לדעתי יקר מהרגיל.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
לוסי אוחנה, פתח תקווה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
חיתוך רגלים של שידה.
חוות דעת:
היה מדהים, הבאתי את השידה לנגריה, הם חתכו לי ישר על המקום ואפילו ארזו לי יפה והוא לא גבה שקל על העבודה, הייתי בהלם. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ניזר, רעננה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מושב של כיסא.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ואמין, אמר לי בטלפון איך לתקן ואמר שלא שווה לי להוציא את הכסף על מישהו שיבוא אם אני יכול לעשות את זה לבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון דעיה, הרצליה.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור חיבור דלתות הזזה בארון בגדים.
חוות דעת:
טל היה נחמד, שלחתי לו תמונות והוא הסביר לי בטלפון איך להרכיב ומה לעשות, נשמע מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרן פישר, בני ברק.
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון רגל של שולחן בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע מהר, דייק בזמנים, נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 62 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשנגר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות נגרות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק