מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.86
מחיר 9.47
איכות 9.85
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 79 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי פלמון, נירית.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור שהתפוצץ בכניסה לבית מגורים.
חוות דעת:
אייל היה נפלא, מצויין! הוא איש אמין ונחמד, אני נעזר בו כבר הרבה זמן. צלצלתי אליו בשבת בצהרים ובפחות משעה הוא הגיע ועשה את העבודה תוך חצי שעה במסירות ובמקצועיות. העבודה שעשה הייתה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף אלון, רעננה.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
אמין. הוא הגיע בזמן, הגיע מהר, במוצ"ש. נתן לנו יחס טוב ומחיר טוב. היינו מרוצים סך בכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקוב גור-אריה, רעננה.
משוב: 20/07/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז מאחורי מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מה שהוא אמר שיעשה עשה, הגיע מוכן, דאגתי גם לצלם לו מראש את האלמנט התקול ואמר לי עלויות ושכמובן יראה במקום, פתר את הבעיה, לא היו הפתעות רגילות שיש בדרך כלל עם בעלי מקצוע שפתאום יש סיפורים ובעיות, עמד במחיר שאמר מראש והיה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ר. כפר סבא.
אשרור: 11/07/2020
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שתי ניארגות סמויות.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל אלבז, כפר סבא.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
תיקון של צינור מים בברז שהתפוצץ בעקבות קדיחה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות, מהמחיר ומהזריזות, עשר מבחינת כל הפרמטרים, הוא מקסים, הגיע תוך חצי שעה בשבת, עשה עבודה טובה והיה הכי זול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד ינאי, הוד השרון.
אשרור: 08/06/2020
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
יופי של עבודה ושירות. מקצועי, ענייני, שירותי ובן אדם נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם ניסטור, כפר סבא.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת חיבור בין צינור הדוש לקיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, אייל עשה עבודה מקצועית, היה נחמד והמחיר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן הפנר, כפר סבא.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
מקצועי, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב בר, חגור.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות, טיפול במסוף ופעמון בשתי אסלות שונות.
חוות דעת:
אייל היה נחמד, אחלה שירות ויחס, המחיר גבוהה לדעתי והערה היחידה היא שלא היה לו את הציוד באותו רגע אבל חזר לאחר כמה דקות בודדות עם מה שצריך, מאוד אדיב ומקצועי, הפתרון שנתן באמת עזר, זמין והגיע מעכשיו לעכשיו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת שבע מאירסון, הוד השרון.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 79 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק