מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
פבל
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.82
מחיר 9.58
איכות 9.72
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אדי (אסתר) קרן, תל אביב.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חבל וגלגלים במרקיזה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הם מעולים! הגיעו בזמן ועשו הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מתקיני סוככים נוספים באזור ראשון לציון

יגאל דרכסלר, גן יבנה.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 13/03/2019
תיאור השירות:
התקנת מרקיזה חדשה והחלפת בד לשתי מרקיזות ישנות לבית פרטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור! מה שהיה טוב זה- העמידה בלוח הזמנים, איכות העבודה והמחיר ההוגן. בנוסף, הוא היה מקצועי ונחמד. הוא הגיע עם עוד שני עובדים, והם היו נחמדים ועשו את העבודה בתוך זמן קצר. אני מרוצה מהעבודה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלינה סנדרוויץ, ראשון לציון.
משוב: 31/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מרקיזה שכלל החלפת בד.
חוות דעת:
עמד בזמנים, שירות טוב והתוצאה בסדר גמור. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה ביסטרי, ראשון לציון.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
התקנת מרקיזה למרפסת.
חוות דעת:
הם אנשים נחמדים, הגיעו בזמן, ניקו אחריהם והשתדלו לא להפריע. הם היו ממש בסדר ואני ממליצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום שטדלר, ראשון לציון.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת בד במרקיזה קיימת.
חוות דעת:
היה נחמד מאד! הוא הציע פתרון שהיה זול משמעותית, עמד בזמנים ועשה את העבודה לשביעות רצוני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמה גשל, ראשון לציון.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
פירוק ופינוי של מרקיזה שבורה.
חוות דעת:
הוא היה מאד תקשורתי, טיפה איחר אבל עשה את העובדה בצורה ממש מהירה ועמד במילה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף נחמיאס, ראשון לציון.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כבלים ומגעים במרקיזה חשמלית.
חוות דעת:
פבל היה מקצועי, הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך, הכל עובד אבל המחיר יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדן ב, ראשון לציון.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מרקיזה שבורה בבית.
חוות דעת:
פבל היה מצויין, עשה עבודה טובה ואני מרוצה בסך הכל.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוסי שימון, ראשון לציון.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
התקנת סוכך מרקיזה במרפסת שמש.
חוות דעת:
הכל היה מצוין. הוא היה מאוד מקצועי, השירות מעולה והעבודה לשביעות רצוננו. אבל איך שהתחיל החורף הייתה נזילה, הם הגיעו ושמו סילקון לאיטום חוץ מבאזור אחד ואמר שיחזור שוב כדי לסיים את האיטום, אבל הוא לא הגיע שוב, פניתי אליו והוא אמר שהשותף שלו חיפש אותי ואמר שלא עניתי ולא הייתה לי שום שיחה שלא נענתה, בכל אופן הצעתי שנקבע יום אחר והוא שוב לא הגיע ושלחתי לו הודעות וראיתי שהוא קרא אותם אבל לא יצר איתי שום קשר.
איכות
4
מחיר
9
זמנים
0
יחס
0
4
כללי
גירסאות
נח סדובסקי, ראשון לציון.
משוב: 15/03/2018
תיאור השירות:
החלפת מרקיזה בסוכך עם סגירת חורף.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו. השירות היה מעולה, האמינות היתה בסדר גמור והם היו ישרים. התאכזבתי מכך ששמו פרסומת על הסוכך.
איכות
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אלעד יעקבי, לוד.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת טבעות במרקיזה קיימת.
חוות דעת:
פבל היה נחמד, יעיל, עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב. המחיר היה סביר לדעתי והיה קל לתקשר איתו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
כלנית עוזרי, נווה ימין.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חבל וגלגלים במרקיזה חשמלית.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע עם עוד בן אדם מקסים, הגיעו בזמן והיה מקצועי מאוד, תיקתקו את העבודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל קאופמן, תל אביב.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
פירוק סוכך מסוג מרקיזה והתקנת סוכך חדש מאותו הסוג, תיקון סוכך מסוג מרקיזה לאחר ההתקנה שכלל החלפת מנוע והחלפת מרקיזה קטנה.
חוות דעת:
סך הכול הם היו טובים, הם הגיעו אלינו כדי לפרק מרקיזה קיימת ולהתקין סוכך חדש מסוג זה אך ממש כמה ימים לאחר ההתקנה הייתה תקלה בסוכך החדש שהם התקינו וקראנו להם, הם בדקו את התקלה והחליפו מנוע. אנחנו חושבים שהשירות שלהם היה טוב אבל לא מצוין כי ציפינו שלא תהיה תקלה בסוכך ממש כמה ימים לאחר התקנתו, בנוסף המחיר שהם גבו היה מעט גבוה לדעתנו ביחס לעבודה שהם ביצעו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סימה חכם, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מרקיזה.
חוות דעת:
עשו עבודה טובה, הגיעו בזמן, סיימו את העבודה מהר ועבדו יפה, בינתיים אני מאוד מרוצה, מגיע להם 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית אלפיה, שוהם.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
החלפת בד למרקיזה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הם עשו עבודה מהירה, טובה ומקצועית. המחיר היה הוגן לדעתי. אמנם הוא פרסם את העסק שלו על הצילון שהתקין מבלי לבקש רשות ממני, אבל הוא התנצל ותיקן את זה. היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית א. תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
הורדת מרקיזה שנשברה.
חוות דעת:
היה בסדר, עשה את העבודה, אין תלונות בכלל, אך לא קיבלנו מסמך אחריות. עבד יפה ואני מרוצה מאוד מהעבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סוזן אדם, רחובות.
אשרור: 03/02/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מרקיזה על חלון ויטרינה בגודל 2.5X2.5 מטר.
חוות דעת:
הכל היה סבבה. הוא היה אדיב ונתן הרגשה טובה. עשה עבודה טובה ומהירה ועמד הזמנים שקבענו. גם המחיר היה סביר לדעתי, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה שגב, יבנה.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חבל וגלגלים למרקיזה.
חוות דעת:
הם היו שלישיית חמודים, מקסימים, מועילים ועבודו במהירות וביעילות. חברה' נחמדים מאוד, מודה להם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל כהן, תל אביב.
אשרור: 28/01/2020
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
התקנת סוכך מרקיזה לחלון שלושה מטרים.
חוות דעת:
פבל היה בסדר גמור, נעים, מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה. המחיר הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב ברגר, חולון.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 07/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במרקיזה.
חוות דעת:
היה מצויין. שלשום בשעה מאוחרת צלצלתי לפבל שיש בעיה במרקיזה הוא ניסה לעזור לי טלפונית אבל לא הצליח. ביקשתי ממנו שיבוא למחרת, הוא הגיע עם איש צוות החליף מנוע והכל תקין. פבל אדם מקצועי שהסביר לי מה הסיבה להחלפת המנוע. איש נחמד, סבלני ואדיב. מאוד התרשמתי ממנו בכל המובנים. מאוד ממליץ עליו ואמליץ אישית למשפחה, לחברים, ולמכרים. תודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 135 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין סוככים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של סוככים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק