מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לאוניד
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.93
מחיר 9.70
איכות 9.72
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמנון לזר, חיפה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
הובלה של מיטה זוגית המורכבת משתי מיטות כבדות, 2 מ'/90 ס"מ כל אחת כולל מגירה גדולה בכל מיטה, מזרונים כבדים ותוספת לכל מיטה שמאפשרת הגבהה של הראש ושל הרגליים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. היו שני אנשים נחמדים ואדיבים. הגיעו בזמן, עטפו את מה שיכול היה להיפגע ועבדו במקצועיות, ביעילות ובזריזות. ממליץ על ליאוניד בכל לב! הם עשו מספר נגלות לאורך 95 מדרגות מהדירה לרכב המוביל, ביחד הם העלו את הכול לקומה השנייה במדרגות ושמו בזהירות במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה ש. חיפה.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר מחיפה לקריות.
חוות דעת:
הוא בא בטווח זמן שקבענו והוביל במקצועיות ללא שריטות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור בן חמו, חיפה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה מקיבוץ החותרים לחיפה.
חוות דעת:
היה מקסים. הם היו אדיבים, עטפו את הספה ועשו את ההובלה, אני חיכיתי לו ביעד והציוד הגיע שלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי מעיני, חיפה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך חיפה.
חוות דעת:
היחס היה בסדר, הגיע עם עוזר, רק התוצאה הסופית לא הייתה כל כך בסדר, הוא הוביל בשבילי מקרר, המקרר לא עבד אחרי ההובלה, אבל חוץ מהעניין הזה ההתרשמות שלי ממנו היא חיובית.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מאיה כהן, חיפה.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
הובלת מכונת כביסה שכללה עצירה לאיסוף מקרר בתוך העיר.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא מקצועי, הגיע אפילו לפני הזמן ותקתק את העבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
גבי מעיני, חיפה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר ביתי גדול ופינוי מקרר ישן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. היענות מהירה מאד בתוך פחות משעתיים. העבודה התבצעה בסוף היום משעה 18:30 עד 20:00,לאור זאת לאוניד היה קצת חסר סבלנות. העבודה הייתה מקצועית וטובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עופר סיון, חיפה.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
פינוי מקרר.
חוות דעת:
היה ממש בסדר! הגיע כמעט מיד, עבד מהר ודיווח כשסיים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמר לוין, חיפה.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
הובלת מיטה, מכונת כביסה ומקרר בתוך חיפה.
חוות דעת:
שירות סבבה לגמרי. ליאוניד ממש נחמד, הגיע בזמן ואקח אותו שוב להובלה עתידית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מילה ווליקשטיין, חיפה.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
הובלה של סלון מיקנעם לחיפה והורדת ספה ישנה לרחוב.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! מעולם לא קיבלתי ולא ציפיתי לשירות כזה מעולה! הגיע בזמן, לקח מחיר זול ואפילו תיקן לי את אחד המדפים בלי לבקש תוספת תשלום. פשוט לא יאמן, גם אחותי נעזרה בו אחר כך והייתה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציונה מטקלף, חיפה.
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
הובלת מיטה וספה בחיפה.
חוות דעת:
מעולה, אמין, תקתק את העבודה ועשה עבודה יפה מאד.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 179 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק