מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.37
זמנים 9.49
מחיר 8.37
איכות 9.24
דירוג כללי 9.00
התפלגות

מחושב על 41 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ק. רחובות.
אשרור: 29/08/2019
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק חצי אוטומטי בלוח חשמל ביתי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע מאוד מהר ביום שישי, המחיר שלו היה סבבה והוא היה אדיב והסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שושי פ. שוהם.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
התקנת ארון חשמל והתקנת חמישה נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, אדם מקצועי מאד, איכותי, אמין והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן דנון, ראשון לציון.
אשרור: 02/03/2019
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא מקצועי וסבלני. הבעיה היחידה שהייתה זה שהוא לא הגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
יעל ברנס, תל אביב.
משוב: 23/01/2019
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עומר רגב, תל אביב.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
תותח! היה מעולה, מאוד אמין ועוזר. בהתחלה אפילו רצה לפתור את הבעיה דרך שיחת וידאו כדי לחסוך לי עלות ביקור. בסוף הגיע בערב והיה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן ד. תל אביב.
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של לוח חשמל ושקע שיצרו קצר.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה! יעקב היה נהדר, התקשרתי אליו סביב השעה 21:00. קודם הוא ניסה להדריך אותי טלפונית, כולל שיחת ווידאו שבה הוא הסתכל על הבעיה וניסה למצוא פתרון -כדי להימנע מביקור בתשלום. כשהבעיה לא נפתרה הוא הגיע תוך חצי שעה וטיפל בהכל. כל זאת בסכום הביקור שקבע מראש. כן אציין שהיה קצת קשה להבין אותו בהתחלה...אני לא בטוחה אם זה אתגר של שפה או תקשורת אבל הסבלנות ממש השתלמה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. צ. תל אביב.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון פחת בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא מתוק, היה על הכיאפק! הוא היה קצת יקר והוא עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
אני מרגישה שנעקצנו, יעקב ביצע החלפה של לוח חשמל שהיה תקין ומסתבר שהלוח בכלל לא היה הבעיה אלא מכשיר אחר שמקצר. בגלל הגשמים היו לנו הפסקות חשמל תכופות בדירה, יעקב טען כי זה קורה בגלל שהלוח חשמל חלש ויש להחליפו. למרות שהוא היה מאוד שירותי ואחלה, הגיע במהירות ודאג להתקשר לאחר העבודה התאכזבנו לגלות שיכלנו להימנע מזה.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
9
יחס
9
תגובת העסק:
צר לי שהלקוחה מרגישה כך, לא בוצעה החלפה של לוח חשמל. בוצעה החלפה של הפחת בלבד שהיה חלש ולכן היה צורך להחליפו.
3
כללי
גירסאות
אלון יגר, בת ים.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע עבור דוד שמש.
חוות דעת:
יעקב היה מצויין! הכל בשירות שלו היה בסדר גמור, הוא היה נחמד הגיע בזמן והיה הוגן במחיר. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנוך רידר, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בשקע.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי, איש ישר והגון, שירות מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 41 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק