מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בנימין
ציון כללי:
9.22
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.43
זמנים 9.33
מחיר 8.98
איכות 9.33
דירוג כללי 9.22
התפלגות

מחושב על 88 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אודי ברזלי, חיפה.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
היה עשר! הוא מומלץ והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איגור זרמן, חיפה.
אשרור: 12/11/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, שירותי ומקצועי. אני ממליץ עליו. .
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יבגני מ. מגדל העמק.
אשרור: 04/04/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ברך המחבר בין האסלה לביוב.
חוות דעת:
תודה רבה לבנימין, עשה עבודה מקצועית, מהירה, ללא הפתעות , בטלפון סיכמנו את הכל , וזה מה שהיה בפועל. נתן מסמך אחריות על העבודה! ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גורוביץ', קרית מוצקין.
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
התקנת וילונות לתריסים בארבעה חדרים, התקנת מקלחון, החלפת אסלות, התקנת בידה, החלפת דלת הזזה וצביעת תקרה במקלחת נגד עובש.
חוות דעת:
בנימין עושה עבודה מקצועית, טובה ומקפיד על זמנים שנקבעו. היה רק צריך לדאוג שחומרי הגלם של הטואלטיקה יהיו באיכות גבוהה יותר. במהלך העבודה חלק מהחלקים נפגמו והוא החליף אותם תוך כדי העבודה אבל הרגשתי שחבל על העבודה הכפולה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ריקי ע, תל אביב.
משוב: 16/08/2018
תיאור השירות:
החלפת אסלה ונקודת מים במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. זמין, נגיש ואדיב.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ת. נ. חיפה.
אשרור: 18/12/2019
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה סמויה.
חוות דעת:
בנימין אדם מאוד מאוד נחמד, איש מקצוע טוב שעושה את העבודה שלו טוב. לזכותו הוא הראשון מבין האינסטלטורים שאמר שמגיע בזמן ובאמת הגיע בזמן. היה קל להשיג אותו, מגיב מהר ואפשר לתאם איתו את הכל. הוא קצת לא מסודר מבחינת כלי עבודה שאולי חסרים לו אבל מעבר לכך הוא היה מצוין. המחיר שגבה היה סביר לחלוטין גם מהניסיון שיש לי בנושא וגם לאחר בדיקה של שמאי, הוא הביא את כל החומרים הנחוצים ובאמת הייתה לנו חוויה מוצלחת איתו ואין ספק שאעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו כהן, חיפה.
אשרור: 15/02/2020
משוב: 17/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
הוא איש נחמד ונעים. עשה את העבודה בזמן שאמר והקפיד לא ללכת עד שוידא שהכל עובד כמו שצריך. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה וייץ, חיפה.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 22/07/2019
חוות דעת:
קריאת סרק. לא היו מים בדירה, ובנימין עלה על הבעיה שהברז היה סגור. חשבנו שזה הברז של השכנים שגרים מעלינו. הדירה שהם סגורה זמן רב ולכן חשבנו שהברז הראשי שלהם זה למעשה הברז הראשי שלנו. מי שבנה את הברזים הראשיים עשה אותם בסדר יורד במקום בסדר עולה לפי הקומות. הוא היה ענייני, פתר את הבעיה תוך זמן קצר, מאיר פנים. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני רוזנפלדר, חיפה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים בבניין.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא היה מקצועי, נחמד, דייקן והיה נעים לעבוד איתו. אני אעבוד איתו שוב בעתיד אם אצטרך.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורית ליקונן, חיפה.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 31/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה! הוא ראה את הבעיה ואמר שצריך לשבור את הקיר ולסדר את הנזילה. אמר כמה זה אמור לעלות ואני אמרתי שאני לא מעוניינת ושזה הרבה כסף. אחר כך הוא אמר שהוא מביא מכשיר לעשות בדיקה, הוא הוריד איזה ברז ואמר כמה זה יעלה וחשבתי שזה גם יקר ביחס לעבודה של חמש דקות. בנוסף קבעתי איתו בעוד מקום לעשות עבודה והוא לא הודיע שהוא לא מגיע לשם. אמר שלא מגיע בגלל הדיירים שלא דיברו אליו יפה, הם בחורים מקסימים כך שלא נראה לי שזה נכון.
איכות
5
מחיר
5
זמנים
5
יחס
5
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 88 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק