מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לאון
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.98
מחיר 9.92
איכות 9.96
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאור בלו, בת ים.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
הובלת מקרר ותנור מדירה בקומה ראשונה לדירה אחרת בקומה ראשונה.
חוות דעת:
בגדול לאון היה מעולה! כל מה שיכולתי לבקש ממוביל, עמד בזמנים ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תומר שרון, חולון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר מגבעתיים לחולון.
חוות דעת:
אחלה גבר, מקצוען אמיתי, כל הזמן עדכן אותי איפה הוא נמצא והיה מאוד שירותי. הוא ממש תותח ובצדק מגיע לו להיות מקום ראשון:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי זמסרס, חולון.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
הובלה של של מקרר ושולחן בין חולון לרמת גן.
חוות דעת:
לאון הוא היה אחלה! הוא תקתק את הכל בשעה ובסוף הוא פרק את זה מהר הייתי מרוצה בסה"כ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רייצ'ל גייקוב, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה בתוך העיר חולון.
חוות דעת:
לאון היה מקסים לגמריי! הוא ריפד את הספה והיה אכפתי לגבי מצבה, היה מאוד אדיב, נחמד ושירותי. וגם כשהגענו לכתובת החדשה והיה קשה להעלות את הספה הוא לא וויתר עד שהצליח. הכל היה נפלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי אגמי, חולון.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מתל אביב לחולון.
חוות דעת:
השירות היה חבל על הזמן, לאון עמד בזמנים והכניס וסידר את המקרר במקום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ברנשטיין, חולון.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מבית דגן לחולון, והובלה של דירת חדר בתוך חלון, כולל אספקה של ארגזים.
חוות דעת:
הוא היה הכי טוב שיש, הגיע בזמן הוא והעובד שלו תקתקו את העבודה, עבדו בצורה יעילה וזריזה. הוא בן אדם נחמד ואדיב, הייתי מאוד מרוצה ואני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמנת סהר, חולון.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה וכיסא מחולון ליפו.
חוות דעת:
לאון היה מאוד תקשורתי וזמין. הוא דאג לעשות את העבודה כמו שצריך וכשראה שיש לו אפשרות לעשות אותה ביום אחר דאג לדבר איתי מראש וקבע את זה כמו שצריך. הוא ביקש לדעתי מחיר סביר ואני הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון ריבקינד, תל אביב.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
הובלת ספה מחנות בראשון לציון לדירה בבת ים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הם הגיעו בדיוק בזמן וביצעו את ההובלה יותר טוב ממה שחשבתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן כסיף, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
הובלת ספה לדירה בקומה שנייה ללא מעלית.
חוות דעת:
לאון היה מצוין, עמד בזמנים ועשה עבודה טובה. המחיר היה נראה לי קצת יקר בשביל זה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פישמן, גבעתיים.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
הובלת שתי ספות ממודיעין לגבעתיים שכללה פירוק והרכבה.
חוות דעת:
אחלה שירות, אדיב ומהיר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 496 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק