מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לאון
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.98
מחיר 9.85
איכות 9.96
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רייצ'ל גייקוב, חולון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה בתוך העיר חולון.
חוות דעת:
לאון היה מקסים לגמריי! הוא ריפד את הספה והיה אכפתי לגבי מצבה, היה מאוד אדיב, נחמד ושירותי. וגם כשהגענו לכתובת החדשה והיה קשה להעלות את הספה הוא לא וויתר עד שהצליח. הכל היה נפלא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לילי אגמי, חולון.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מתל אביב לחולון.
חוות דעת:
השירות היה חבל על הזמן, לאון עמד בזמנים והכניס וסידר את המקרר במקום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ברנשטיין, חולון.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מבית דגן לחולון, והובלה של דירת חדר בתוך חלון, כולל אספקה של ארגזים.
חוות דעת:
הוא היה הכי טוב שיש, הגיע בזמן הוא והעובד שלו תקתקו את העבודה, עבדו בצורה יעילה וזריזה. הוא בן אדם נחמד ואדיב, הייתי מאוד מרוצה ואני בהחלט ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמנת סהר, חולון.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה וכיסא מחולון ליפו.
חוות דעת:
לאון היה מאוד תקשורתי וזמין. הוא דאג לעשות את העבודה כמו שצריך וכשראה שיש לו אפשרות לעשות אותה ביום אחר דאג לדבר איתי מראש וקבע את זה כמו שצריך. הוא ביקש לדעתי מחיר סביר ואני הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיגי פלדמן, גבעתיים.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של ספות 2 ו-3 מושבים, מזנון עתיק ושידה, מקומה שביעית בגבעתיים לקומה שנייה בכפר סבא.
חוות דעת:
השירות שלו מעולה! הוא היה קואופרטיבי, בא בזמן, העבודה שלו הייתה נקייה וטובה. הוא עזר לנו גם בדברים נוספים. גם המחיר היה סביר וטוב, פחות ממה שמובילים אחרים ביקשו. כל הפרמטרים היו לטובתו, בעתיד אשמח להשתמש שוב בשירותו. לסיכום, ממש מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודיה מעודה, רחובות.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר ומכונת כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! מלבד ההובלה המהירה, לאון ביקש לעזור עם החיבורים לחשמל, ענה לכל השאלות שלי בסבלנות ובאדיבות (אפילו סירב בהתחלה לקבל טיפ!) בקיצור- הוא והשותף שהגיע איתו עשו את עבודתם נאמנה. ממליצה בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה גרוספלד, תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
הובלה של ספה, מזנון ושולחן סלון.
חוות דעת:
הגיע מוקדם, עבדו מאוד מהר, עטפו את כל הרהיטים והיו מאוד אמינים וזמינים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנאל ואזנה, תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר קטן מחולון ליפו.
חוות דעת:
לאון היה ממש בסדר, עבד מהר וטוב, היה יעיל והוגן, אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאור זר, ראשון לציון.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) היה אדיב, הגון, מקצועי ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומי רובין, תל אביב.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר מרמת גן לתל אביב.
חוות דעת:
היה סבבה אבל טיפה יקר לדעתי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 280 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק