מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
תמיר
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.96
מחיר 9.80
איכות 9.90
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליאור יעקובי, באר טוביה.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
תמיר היה ממש עשר! עשה עבודה טובה, הגיע עד אלי ועשה את התיקון במקום. אני מבסוט ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גאולה עומר, קרית מלאכי.
אשרור: 17/01/2019
משוב: 18/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, תיקן לי את המחשב בצורה מעולה באמת בחור עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית אבידן, קרית מלאכי.
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
תפעול שוטף של המחשבים בבית הספר.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים ועובד נהדר. אדיב, חייכן, מחירים טובים והעבודה שלו מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלבינה נידזוב, קרית מלאכי.
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
תיקן מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא בחור רציני והשירות שלו מקצועי. הגיע בתוך כמה דקות ותיקן את המחשב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי אסולין, ראשון לציון.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מערכת שמע במחשב נייח.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. היה מאוד נחמד, נתן שירות אדיב. חשבתי שהייתה בעיה במחשב בכרטיס השמע, התקשרתי אליו ובתיאום איתי התחבר מרחוק- השתלט על מחשב והסביר לי שהמערכת של המחשב בסדר והבעיה היא ברמקולים. פתר לי את הבעיה ואפילו לא לקח על כך כסף!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון תלמי, רחובות.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת LENOVO שכלל ניקוי קורוזיה ותיקון מקלדת.
חוות דעת:
היה מעולה ומושלם! הכל היה טוב, גם המחיר, גם שירות מהיר וגם בחור אדיב. בא, לקח את המחשב והחזיר אותו תוך יום, גם על התיקון הנוסף שעשה הוא לא גבה תשלום מעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופרה פוסטר, יבנה.
אשרור: 10/04/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מסך תקול במחשב נייח.
חוות דעת:
תמיר היה מאה אחוז. צלצלתי אליו כי מסך המחשב לא עלה לי ולא ידעתי מה הבעיה. הדריך אותי בטלפון בדיוק מה לעשות והצליח לפתור לי את הבעיה בלי להגיע. היה נחמד, סבלני ועם נכונות לעזור, ממש מאה אחוז.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד גרינברג, רחובות.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפה של לוח המקלדת.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור וייס, אשקלון.
אשרור: 14/03/2020
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית תוכנה במחשב נייד.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא בא לקחת את המחשב וגם החזיר אותו. היה איתי בקשר לאורך כל התהליך ועדכן לגבי הבעיה. כרגע המחשב עובד כמו שצריך, אני ממליץ עליו, הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל גבאי, ראשון לציון.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מפצל אינטרנט אלחוטי לכמה מוקדים בחדר.
חוות דעת:
הוא מצוין! נהניתי מהעבודה שלו, הגיע בזמן, היה נחמד, וסידר הכל מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 179 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק