מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.00
מחיר 9.50
איכות 9.10
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רוני סלוניקי, חולון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
הדבקת ריצוף במשרד 100 מטר.
חוות דעת:
הוא מספר 1! מקצוען אמיתי, עומד בזמנים ועושה עבודה מאוד יסודית. הוא לא עוזב את העבודה עד שהוא לא מסיים אותה כמו שצריך. אני מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביתר בן מרדכי, רחובות.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
ריצוף מקלט בגודל 32 מ"ר ותיקון סדקים בתקרה שכלל צביעה.
חוות דעת:
הוא היה מהיר, אמין ומקצועי. נתן אחלה מחיר והוא מאוד שירותי. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק בוקובזה, רמת גן.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
צביעת קירות ותיקונים בשלושה חדרים ובחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הבן אדם מאוד נחמד. יש לו פועל שמבצע את העבודה והתרשמתי שרמת העבודה לא הייתה משהו. ביום הראשון הוא עשה תיקונים בחלק מהחדרים וצבע מעל זה בלי לחכות שזה יתייבש, בערב זה התחיל להתקלף. במקום שזה ייקח יומיים זה התמשך יותר משבוע. העבודה לא הייתה משהו לדעתי אבל דוד לקח על זה אחריות והחזיר שוב ושוב את הפועל לבצע את העבודה. הוא חיכה עם התשלום עוד כמה ימים לאחר סיום העבודה כדי לראות שבאמת הכל כמו שצריך. היה הוגן ולקח תשלום כמו שסוכם מראש עבור עבודה של יומיים למרות שזה לקח שבוע. התרשמתי שמבחינת ההתנהלות הם אמינים אבל פחות התרשמתי מהמקצועיות.
איכות
4
מחיר
8
זמנים
1
יחס
10
8
כללי
גירסאות
קולן גלוזמן, ראשון לציון.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
חיפוי קרמיקת פסיפס במטבח.
חוות דעת:
מעולה! עמד בזמנים, היה קשוב ומקצועי, גם כשהיה בעיות מהצד שלי הוא היה סבלני ופתר את הכל ואני מרוצה, הוא חמוד מאוד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה דיין, אור יהודה.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
שיפוץ בדירה ישנה בת ארבעה חדרים בעקבות רטיבות בתקרה ובקירות שכלל שבירת קירות ועבודות אינסטלציה.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מצוין! ממש. עם מודעות מאוד גבוהה לשירות. המחירים הוגנים, הוא גם מתקשר אחרי תקופה לשאול אם הכל בסדר. אני מאוד ממליץ, יוצא מן הכלל :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל טאוסקי, תל אביב.
משוב: 10/01/2019
תיאור השירות:
שיפוץ של חדר אמבטיה ותיקונים נוספים בבית שכללו תיקוני דלתות וצבע.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, הוא עומד בזמנים עושה עבודה מקצועית וסה"כ אנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מרדכי שביט, תל אביב.
משוב: 09/04/2019
תיאור השירות:
שיפוץ חדר שירותים שכלל עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב מאוד והביצוע היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל בראון, תל אביב.
משוב: 08/06/2019
תיאור השירות:
ריצוף חדר שירותים.
חוות דעת:
לדעתי דוד איש מקצוע מצוין. הוא אמין, דייקן, אדיב ואכפתי. הוא סיים את העבודה מהר מאוד ואני מרוצה מהתוצאות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר מולא, יבנה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
ריצוף וצבע בדירת 6 חדרים.
חוות דעת:
היה מקסים, מקצועני ועשה עבודה יפה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. ר. ראשון לציון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מרצפות שבורות.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! דודו הגיע בזמן שקבענו והיה מאוד אדיב ונחמד. הוא עשה עבודה טובה והקפיד לנקות אחריו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק