מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.24
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.59
זמנים 9.31
מחיר 8.93
איכות 9.52
דירוג כללי 9.24
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דוד שפיר, יקנעם עילית.
אשרור: 11/02/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה ממש עשר! הסביר לי מה הוא עושה, היה הוגן ועשה עבודה בסיסית- בצורה טובה, עם יחסי אנוש טובים. עשה את התיקון טוב, ממש כמו שצריך. יכול להיות שהמחיר היה קצת גבוה, לטעמי, אבל אני לא באמת יכול לדעת כי לא עשיתי סקר שוק .אבל הוא אמר את המחיר מראש, לפני שבא אלינו ולא הטעה אותנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
מארי חליבה, חיפה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה.
חוות דעת:
אבי היה אצלי והיה ממש בסדר גמור, מגיע לו את הציון הגבוה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה תורג'מן, חיפה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנת תשתית מים וביוב לשירותים ניידים.
חוות דעת:
מקצועי, זול, אדיב, מהיר ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם תימור, חיפה.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה.
חוות דעת:
העבודה בוצעה עבור הבת שלי והיא הייתה מרוצה. המחיר היה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שאול גלילה, חיפה.
משוב: 13/09/2017
תיאור השירות:
התקנת צינורות ניקוז ואינסטלציה והתקנת דודי שמש וקולטים.
חוות דעת:
היה חבל על הזמן. הוא נחמד מאוד, מגיע בזמן ואחלה גבר אפשר להסתדר איתו. ממש בחור לעניין. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניזאר אבורוקון, עספיא.
משוב: 13/07/2017
תיאור השירות:
תיקון צנרת ושינוי והוספת קווים.
חוות דעת:
הוא בחור טוב אבל יקר קצת. כן עושה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעקב צבי, חיפה.
משוב: 12/08/2017
תיאור השירות:
תיקון של צנרת במקלחת בדירה.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד ומקצועי, אבל הפועלים שלו מעבר לזה שהם נחמדים הם פשוט לא מקצועיים. הוא משאיר אותם לבד ואז כשהוא מגיע הוא צריך לעשות הכל מחדש. הוא באמת מתאמץ ולא מתנער מהצרה, אך הפועלים שלו לא טובים ברמה המקצועית. אם הוא היה מחליף את הפועלים הייתי לוקח אותו שוב.
איכות
9
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יגאל מזרחי, קרית ביאליק.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
התקנת אינסטלציה בדירה בת ארבעה חדרים.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הוא עשה הכל במקצועיות, במחיר הגון ובמהירות. לא ראיתי הרבה דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל צירקין, יקנעם עילית.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
אבי בא מהר, תוך חצי שעה. עשה עבודה מצוינת אבל היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה דוברובינסקי, יקנעם עילית.
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא בא בזמן ועשה עבודה טובה. לדעתי המחיר קצת יקר אבל כנראה שאלה המחירים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק