מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודו
ציון כללי:
9.41
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.61
מחיר 9.32
איכות 9.54
דירוג כללי 9.41
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לאה סגל, ירושלים.
אשרור: 23/08/2019
משוב: 24/06/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! עשה עבודה טובה מאוד והיה הגון מאוד גם בעבודה וגם במחיר. יאומץ אצלי כאינסטלטור הבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסף שמריהו, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
נסיון תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
תחילה הגיע זבולון השותף של דודו, הוא החליף גומיה בניאגרה אך מצב הנזילה נהיה יותר גרוע והשירות שלו היה לא טוב. לאחר מכן הגיע דודו שניסה גם כן לתקן את הנזילה אך ללא הצלחה והשירות שלו היה אחלה. אך הבעיה לא נפתרה והיינו צריכים להזמין בעל מקצוע אחר בשביל לתקן את התקלה.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
6
יחס
0
7
כללי
גירסאות
נתנאל ביטון, ירושלים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע במהירות ולדעתי המחיר מאוד הוגן. הוא עשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל ר. ירושלים.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת.
חוות דעת:
דודו היה ממש מעולה ועשה לי גם כמה עבודות קטנות על הדרך. הוא היה אדיב, מקצועי ונחמד, הגיע בזמן ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פארי, ירושלים.
משוב: 21/06/2018
תיאור השירות:
החלפת ברזים ברדיאטור.
חוות דעת:
מקצועי, זריז עשה עבודה טובה בן אדם אמין והבן את התקלה ממש במבט אחד. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עליזה דריהם, ירושלים.
אשרור: 25/04/2018
משוב: 09/01/2018
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות בקיר והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא כל כך מקצועי ויסודי! הוא הגיע לבדוק רטיבות בקיר בדירה שלנו ועלה את כל קומות הבנין לגלות שהרטיבות נמצאת בכמה דירות, הפננו אותו לועד והוא עבד מולם. אצלנו בבית הוא עשה עוד עבודה קטנה והיינו מאד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי בלאו, ירושלים.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. שירותי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נבו פלס, ירושלים.
משוב: 17/12/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לסתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד מאוד וחסך לי את הביקור שלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרם כהנא, ירושלים.
משוב: 25/10/2017
תיאור השירות:
תיקון צנרת במחסן.
חוות דעת:
לאחר כמה זמן התקלה חזרה והזמנתי אינסטלטור אחר שאמר שיש עוד תקלות שהוא לא עלה עליהם.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
ראובן ימרום, פסגת זאב.
משוב: 22/10/2017
תיאור השירות:
איתור של תקלה במערכת הביוב.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, הוא הגיע, איתר את התקלה ואמר את מי צריך להזמין, נתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק