מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.95
מחיר 9.41
איכות 9.87
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רונן מורחי, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
היה מצויין! אמין, מהיר ומחירים סבירים. אני מרוצה מאוד מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי ל. תל אביב.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
החלפת הארדיסק כולל אספקתו והתקנת מערכת הפעלה.
חוות דעת:
שמוליק תיקן לי את המחשב, תוך יומיים מאז שלקח אותו הוא כבר החזיר לי, לקח מחיר פיקס לדעתי והכול היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ששון דן, אור יהודה.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח אם במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
בחור סבבה לגמרי, עשה את העבודה כמו שצריך, היחס טוב, המחיר קצת יקר לדעתי וזה לקח קצת זמן אבל בסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שלמה פ'גו, פתח תקווה.
משוב: 03/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס זיכרון שרוף במחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בהתראה קצרה עד אלי וממש הציל אותי. היחס היה עשר והוא עשה עבודה מקצועית והכל עובד מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמתי הרטוב, רמת גן.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כונן ssd של מחשב נייח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתה לו זמינות גבוה, בא אלי הביתה וטיפל בבעיה ביעילות גבוהה, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון בצלאל, הוד השרון.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לפתיחת נעילה במחשב נייח.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי בטלפון מה לעשות לגבי המחשב שננעל ועזר לי!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה גלובמן, פתח תקווה.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד, התקנת תקשורת ביתית בין מחשבים, וחיבור הנייד למדפסת הביתית.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל נגר, גני תקווה.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
חיבור מחשב חדש.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצוין! הוא לא זרק סתם ממצאים אלא עשה בדיקה מקצועית. הוא מצא את שורש הבעיה והמליץ לי על מספר אפשרויות, ביחד החלטנו מה נכון לעשות. בסופו של דבר החלטתי לקנות מחשב חדש ושמוליק חיבר לי אותו. הוא התקין לי חלקים שעוד ניתנים לשימוש מהמחשב הישן בחדש ובדק שהכל עוד בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד א. רמת גן.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
אבחון של תקלה מורכבת במחשב ותיקונה.
חוות דעת:
דוז פואה! במקום לשלוח אותי לרכוש הארד דיסק חיצוני חדש, שמוליק התעקש, פירק את המחשב לחלקיו, כדי לוודא שהבעיה אינה בעיית מגעים. ואכן, הסתבר שלא צריך להשקיע בהארד דיסק חדש. המחשב חזר לפעול בעלות תיקון מינימלית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי עזרא, גבעתיים.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של כרטיס מסך במחשב נייח.
חוות דעת:
מעולה, קודם כל עזר לי הרבה בטלפון, דבר שני היה ממש אמין, גבה סכום לא גבוה, היה מקצועי והסביר לי על כל התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק