מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.78
מחיר 9.54
איכות 9.81
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 77 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ורד ל. תל אביב.
משוב: 23/09/2020
תיאור השירות:
בדיקת הארדיסק במחשב.
חוות דעת:
הגיע מהר, היה יעיל, אדיב ואמין. גבה מחיר הוגן ועדכן כל הזמן במהלך הטיפול. אני מאוד שבעת רצון מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רינת לפדיות, תל אביב.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מסך מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ויעיל, עזר דרך הטלפון והבין בדיוק מה הייתה הבעיה. הוא עזר באותו הרגע וענה מהר. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס א. תל אביב.
משוב: 27/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בסוללה ומטען של מחשב נייד מחברת LENOVO.
חוות דעת:
שמוליק אדם מאוד ישר ומקצועי. הייתה לי בעיה במחשב הנייד והיה צריך להחליף את הסוללה. הוא שמע את כל הפרטים ואמר שאולי כדאי להחליף את המטען כי זה נראה הבעיה המרכזית. החלפתי למטען אחר והוא עזר לי לפתור את הבעיה. היה ממש אחלה גם מבחינת מהירות התגובה. בוודאי אפנה אליו בהמשך אם אצטרך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל פינקל, תל אביב.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בקשר לתיקון מחשב נייד של חברת פוג'יטסו.
חוות דעת:
שמוליק היה מדהים! הוא הסביר לי בטלפון מה כדאי לי לעשות כדי לפתור את הבעיה במקום שאבזבז כסף ואקח את שירותיו. הוא היה ממש מקסים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫מיכל מבורך‬‎, תל אביב.
משוב: 23/08/2020
תיאור השירות:
שדרוג מחשב של חברת לנובו שכלל החלפת SSD.
חוות דעת:
הוא היה שירותי מאד והייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גילי כ. תל אביב.
משוב: 21/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח שכלל החלפת מסגרת, לוח אם ומאוורר.
חוות דעת:
אחלה ממש! הוא אמין ולא יקר. נתן לי שירות מלא, היה איתי בקשר כל השבוע והיה סופר נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועה דהן שחר, תל אביב.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד של חברת DELL.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא בעל מקצוע הכי מומלץ שיש, יש לו שירות ויחס מצוין, הוא נתן תשובות טובות ומהירות, היה הוגן ומקצועי ועזר לי המון, הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה סמוראי, תל אביב.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
החלפת דיסק תקול בחדש והתקנת המחשב מחדש.
חוות דעת:
הטיפול היה מקצועי, בוצע מהיום להיום ובמחיר הוגן.ממליצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלמי קדוש, תל אביב.
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
החלפת כונן כולל התקנת מערכת הפעלה ותוכנות נוספות במחשב נייח של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ומקצועי. המחשב היה איטי והוא היום למרות שחלפו מספר חודשים מאז הביקור האחרון הוא זכר אותי ונתן לי שירות/ייעוץ בטלפון, נדיב מאוד מצידו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת ק. תל אביב.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
סידור הגלישה באינטרנט, התקנת פלש פלייר בלפטופ וסידור פונקציית ההדפסה במחשב הנייח.
חוות דעת:
דיברתי איתו והכל סודר על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק