מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.76
מחיר 9.65
איכות 9.68
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעל צחור, תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה עשר! ניסה לראות איך אני יכול לפתור את הבעיה לבד ולא בהכרח שיגיע בשישי ערב כדי שאני לא אצטרך לשלם תעריף של שישי בערב, בסוף הגיע והחליף את המפסק אחרי שחברת חשמל אישרו שזאת התקלה וזה לא בעיה בלוח שלהם, היה אחלה, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס אליהו, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נהדרת, הוא אדיב, דייקן והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילדה רזזק, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פאזה בלוח חשמל בחדר מדרגות.
חוות דעת:
מקסים! הקומקום עשה את הקצר בחשמל והוא הגיע בשעה 10 וחצי בלילה בהתראה קצרה, היה בסדר גמור, פתר את הבעיה ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ארלובסקי, תל אביב.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
החלפת 3 חצי אוטומט בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש טוב. בהתחלה הוא ניסה לעזור לי בפלאפון אבל זה לא צלח. בסוף הוא הגיע אלי כדי לפתור את זה. הוא הגיע באיחור אבל הצליח לפתור את הבעיה. יצא יקר מהסטנדרט לדעתי.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
6
יחס
10
8
כללי
גירסאות
גיל יהב, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
החלפת נתיך פנימי בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין גם השירות והיחס, הגיע ועשה בדיוק את מה שצריך, אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן ניסנהויד, תל אביב.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בארון חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה. יאיר מקצועי ואדיב. הייתה תקלה בחשמל והוא החליף מפסק וסידר את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל סולימנוב, תל אביב.
משוב: 18/10/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל ביתי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, כמו שצריך. בא בזמן, נחמד, מקצועי וסימפטי. אין לי משהו רע להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלרועי כהן, תל אביב.
משוב: 25/08/2017
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע, ראה את העבודה, הסתכל על כל הפרטים, נתן הצעת מחיר טובה ובגדול היינו מרוצים, הוא אלוף ונראה שעשה עבודה יפה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות קיץ, תל אביב.
משוב: 21/06/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, תענוג, נחמד, הגיע מיד, סידר את התקלה ברצון רב ועזר לי לנקות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז ב. פתח תקווה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בחור מקסים, הגיע אלינו לדירה ביום שישי בלילה! אבחן את התקלה ופתר אותה במקצועיות ובתמורה לתשלום הוגן, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 162 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק