מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.99
מחיר 9.78
איכות 9.85
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס אקרמן, רחובות.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לאוניד מיכאל, באר יעקב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מכלול חימום בדוד.
חוות דעת:
היה מדהים בכל מה שעשה, הקדים, תיקן ביסודיות, ומילא תעודת אחראיות. מאוד מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חלי פרידמן, יבנה.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא מקסים! הוא מקצועי,אמין ונעים והוא גם מסביר. הוא לגמרי צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן זייטק, רחובות.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לבבי, מיידי ועשה את העבודה פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור זנו, רחובות.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת נמרוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, עשה עבודה גם מעבר לדוד עצמו, עזר לי בלי קשר וללא תוספת מחיר, נשאר עד מאוחר מאוד והיה ממש מותק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מאור שטודינר, רחובות.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש עם קולטים בגג.
חוות דעת:
היתה לאמא שלי נזילה מהדוד, אלירן הגיע יום למחרת והחליף את הדוד. הוא אחראי ונותן שירות טוב, ממש רואים שהוא מקצועי. הוא לא עזב עד שראה שהכל עובד. אמר מראש שיקח לו שעתיים וכך היה. הוא ניקה אחריו ולקח מחיר הוגן והגון אני ממליץ עליו לאחרים. הוא אדם ישר, מאוד אדיב ונחמד ונותן כבוד. אמא שלי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי קוחלסקי, נס ציונה.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל וניקיון.
חוות דעת:
אלירן היה ממש מצויין, בחור חמוד, דאג לנקות הכל ועשה עבודה טובה, הגיע בזמן שקבענו ואני מרוצה!
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישג עובד, נס ציונה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד חשמל 120 ליטר.
חוות דעת:
היה מקסים, הוא הסביר כבר בטלפון את האפשרויות, היה נעים ומקצועי הגיע מהר ובזמן. ניקה אחריו והיה חבורתי. אני ממליצה עליו - בחור מהמם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן שמרון, נס ציונה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בחשמל של הדוד.
חוות דעת:
שירות עשר, אחלה. עמד בזמנים וגם חזר כשמשהו לא הסתדר, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת שבע לוי, יבנה.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה ממש נחמד, אדיב ונעים, הוא הגיע מהר והיה 100%. הוא עשה בדיקה ואמר שהבעיה לא בדוד אלא במערכת אחרת, הוא הכווין אותי מה לעשות מה שעזר לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 119 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק