מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.90
מחיר 9.68
איכות 9.88
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אשר אורן, פתח תקווה.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 24/12/2018
תיאור השירות:
העברת ספק כוח ממחשב ישן למחשב חדש.
חוות דעת:
אני לא מרוצה ממנו הוא לקח הרבה מאוד כסף לדעתי. מבחינת העבודה הוא בסדר אבל זה לא אומר שהוא צריך לקחת כל כך הרבה כסף, יש גבול. זה לא בסדר בכלל, הוא הגזים- ועל כלום.
איכות
6
מחיר
0
זמנים
6
יחס
0
תגובת העסק:
ביצעתי אצל הלקוח תיקון של שלושה מחשבים במשך זמן של מעל 3 שעות במקצועיות ובסבלנות רבה. המחיר שניתן ללקוח היה מקובל וריאלי לחלוטין אשר משקף את ההשקעה והרכיבים שהושקעו במחשבים.
5
כללי
גירסאות
סגור
איתי אינדיג, פתח תקווה.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
איציק היה מאוד מקצועי, מעדכן על הזמן בהודעות, נמצא בקשר, עשה עבודה טובה, רגוע, נעים הליכות וסבלני.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ש. פתח תקווה.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח לדיסק חדש מסוג ssd תוך שמירת המידע הקיים והתקנת מערכת הפעלה חדשה.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה מהשרות. איציק מקצועי ומיומן. התקשורת לקראת העבודה ובמהלך התיקון הייתה טובה. קיבלתי הסבר לגבי האפשרויות השונות. הוא הגיע במועד וביצע את העבודה לשביעות רצוני המלאה. בהחלט אשמח לעבוד איתו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדרי ב. גבעת שמואל.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח במחשב נייח.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמחה צורארו, פתח תקווה.
משוב: 20/08/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לרדו, פתח תקווה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס של מסך במחשב נייח.
חוות דעת:
היה מעולה, השירות היה מהיר, הוא הגיע, טיפל בזריזות והכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ט. פתח תקווה.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 01/04/2019
חוות דעת:
היה מצוין ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום ויסמן, גבעת שמואל.
אשרור: 23/06/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק והתקנה מחדש של וינדווס במחשב נייח והתקנת אופיס במחשב נייד.
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10! עשה עבודה טובה. זיהה הארד דיסק בתהליכי קריסה . החליף והתקין מחדש את הוינדווס. הכל עובד יפה ומהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אדרי, פתח תקווה.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
חיבור מחשבים למערכות עבודה במשרד.
חוות דעת:
איציק מצוין, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, מקצועי, מחיר הוגן לדעתי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיימון קול, פתח תקווה.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מקלדת חדשה במחשב נייד של חברת dell.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור. עשה את העבודה בזמן מהיר, גבה מחיר סביר בעיני, היה מאוד נעים. אני מרוצה ממנו ומהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 344 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק