מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.86
מחיר 9.67
איכות 9.86
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איציק כגן, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
סיוע בפתירת בעיה במחשב.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא מקצועי, זמין ונתן יחס טוב. עמד בזמנים ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מלכה ויסבלום , תל אביב.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כונן קשיח במחשב נייד של חברת hp.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עמד בזמנים שקבענו, היה מאוד נחמד ואדיב. אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוית חבר, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מקלדת במחשב נייד של חברת DELL.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מעולה, הייתי צריכה להחליף מקלדת במחשב נייד שכמעט אין את הדגם שלו בארץ. הוא ממש הפך את העולם, הזמין אחד שהיה לא טוב, מצא אחד שכן, עשה את זה פיקס. ממש חמוד, טוב לב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה רוזן, תל אביב.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח שכלל החלפת הארד דיסק ופירמוט.
חוות דעת:
בחור מקסים, חמוד ונחמד. עמד בזמנים ועשה הכל פיקס. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Ezroni מזרחי, תל אביב.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במחשב נייד מסוג DELL .
חוות דעת:
איציק היה מעולה, הייתי מרוצה מההגעה שלו לבית הלקוח ומהתיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב יוספוב, תל אביב.
משוב: 29/12/2019
חוות דעת:
בעבר שלחתי לו מחשב הוא ממש ניסה לשכנע אותי על דברים והרגשתי שרימה אותי.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
נחמה מילשטיין, תל אביב.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח חברת לנובו.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מרוצה מהגישה שלו, הסבלנות שלו, היה פשוט נהדר, הוא התקשר אלי לפני להגיד עוד כמה זמן מגיע, פתר לי את הבעיה והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ליבוביץ, תל אביב.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ספק כוח במחשב נייח ותחזוקה וגיבוי מחשב נייח נוסף.
חוות דעת:
בן אדם מאוד נחמד ומקצועי. מהיר, הגיע בזמן ונתן שירות מעולה. מעבר לזה שנתן שירות מעולה הוא גם הסביר. אני מאוד מרוצה ממנו ומקווה שאחרים גם כן יעזרו בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל טננבאום, תל אביב.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס SD למחשב נייד של חברת LENOVO.
חוות דעת:
איציק היה ממש זריז, הסביר מה הוא עושה והגיע עד אלי לבצע את התיקון במקום. המחשב עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי פרץ, תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מחשבים נייחים, התקנת מדפסת ואספקת כבל.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים. הוא היה מאוד מקצועי, סבלני ונחמד. הוא הקדים ופתר את כל הבעיות ועשה מעבר למה שהיה צריך ובנוסף התגמש במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 363 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק