מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יונתן
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.52
מחיר 9.86
איכות 9.62
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סילביה עד אל, רמת גן.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
התקנת לוח חשמל והחלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו כמישהו מאוד מקצועי. הוא היה מאוד נחמד והכל היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלכס אלסן אסיף, פתח תקווה.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מספר גופי תאורה ותיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
הכל היה בסדר! אנחנו ממש מרוצים ממנו, היה נחמד, הגיע אפילו לפני הזמן שקבענו ועשה כל מה שדרשנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן זק, הוד השרון.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
החלפת פאזה בלוח חשמל.
חוות דעת:
יונתן היה מצוין, מאוד ומקצועי, לקח מחיר הוגן, הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפה כהן, פתח תקווה.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
חיבור הארקה לארון חשמל והתקנת מנורה בסלון.
חוות דעת:
אדם אמין, עמד בזמנים, בן אדם טוב ונעים והאמת שנתן מחירים סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי ויאורוביץ, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
התקנת תשתית בקומה של 600 מטר בבניין משרדים שכלל חיבור וחיווט ארונות חשמל.
חוות דעת:
אני קבלן ראשי והוא עושה בשבילי עבודות חשמל, אם הוא לא היה מוצלח הוא לא היה עובד אצלי פעם אחרי פעם. עומד בזמנים אם אני אומר לו להגיע בשש הוא מגיע בחמש וחצי, מקצועיות ושירות הכל לפי הספר, במידה ומשהו לא תקין הוא אומר, מבחינת המחיר אם יש מישהו זול יותר תביאו לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סוזנה בונפיל, כפר סבא.
משוב: 23/03/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות לדים ותיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
עשה לי עבודה טובה ותיקן לי את הבעיה. היה הוגן מאוד ונתן מחיר זול. בדרך כלל הייתה לי תמיד בעיה ומאז שהיה אצלי כבר 7 חודשים הכל בסדר. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג. פ. פתח תקווה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מא"ז תלת פאזי בארון חשמל של בית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, מקצועי, נתן יחס אישי טוב והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל ו. רמת גן.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תיקון עמוד תאורה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה אדיב ומקצועי ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה איזנמן, גבעתיים.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה ופלורסנט, תיקון מנורות בגינה החלפת מתגים באינטרקום של הבניין ותיקון קצר במנורות החצר.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד ועושה את עבודתו בצורה מעולה, תיקן את הקצר בחצר ולא לקח על זה תשלום נוסף. הוא אחד שמאוד אכפת לו אני מרוצה ואמשיך לפנות אליו בהמשך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק