מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.94
מחיר 9.68
איכות 9.91
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ענבר דורון, תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד.
חוות דעת:
חיים היה סבבה לגמרי, ממש אחלה, ענה לי לטלפון מהר, לקח סכום מעולה לדעתי ומגיע לו עשר על הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניב שורץ, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית שנגרם ע"י דוד חשמל.
חוות דעת:
תותח! הוא תיקן מאוד מהר, נתן מחיר הוגן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס אליה, תל אביב.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שני שקעים ובדיקת מנורה.
חוות דעת:
חיים היה נראה מקצועי מאוד, נחמד, הגיע באותו יום שהתקשרתי בהתראה של כשעה. המחיר היה סביר ואני ממליצה :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיתר וימן, תל אביב.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מגעים בשקע, החלפת בית נורה והחלפת מתג בדוד.
חוות דעת:
חיים היה מאוד מקצועי, נחמד, בדרך כלל הוא לא מתעסק עם דברים קטנים והוא הסכים בכל אופן לבוא אלי, טיפל בהכל ואני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי לוקסמבורג, תל אביב.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון כבל חשמל שרוף בדוד.
חוות דעת:
הוא היה טוב, מצוין, חקר ומצא את הבעיה מהר, חשב שמגיע לפתור בעיה פשוטה ובסוף זה היה יותר מורכב, עשה עבודה טובה, מקצועי, הגיע זמן, אבל המחיר קצת יקר לדעתי בשביל פחות משעת עבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר נתן, תל אביב.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת תקע ושקע של מזגן ישן.
חוות דעת:
עשה את זה תיקתק, ממש באותו יום שדיברתי הוא כבר הגיע אחרי שקיבל תמונה כי אמר שלא רוצה לבוא סתם. הוא היה יעיל, ממש בסדר גמור, מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם פרידמן, תל אביב.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת הארקה בשלוש דירות והתקנת הארקה בדירה אחת.
חוות דעת:
היה מעולה! חיים הגיע בזמן, היה נחמד וסבלני, נתן הסברים, ביצע בדיקה מקיפה ועשה התקנה מקצועית של הארקה. הוא היה אמין וחסך לנו עבודה מיותרת שחשמלאים אחרים אמרו שצריך לעשות. נתן מחיר הוגן. אנחנו בהחלט נזמין אותו שוב לעבודות חשמל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדה ק. תל אביב.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת קופסת חשמל שנשרפה.
חוות דעת:
חיים פשוט נהדר! בחור ממש חמוד, נחמד ועובד בצורה מדויקת ומקצועית. אני מרוצה ממנו מאוד וממליצה לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוש עמרם, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
עבודות ותיקוני חשמל.
חוות דעת:
חיים היה משהו משהו! אין לי אפילו מילים לתאר, הוא מיוחד ויחיד במינו. הוא בחור מקסים ועדין, ממש נכס שלא יאומן. הוא יצא צדיק ואני נרגשת שאני צריכה לדרג בחור שכמותו, אם היה דירוג 20 ויותר אז בהחלט מגיע לו. הוא ניגש ישר לעבודה כמו בעל מקצוע מדופלם, היה צריך ללכת לקנות חלקים אז נסע וחזר והשלים את עבודתו בצורה מושלמת. כן ירבו כמוהו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר קורן, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין ומהיר מאוד, הגיע באותו יום שדיברנו. היה מקצועי, הכל היה ממש מהר, הוא אמר לי מראש מה הוא הולך לעשות וכמה זה יעלה והכל היה סופר ברור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 567 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק