מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קיריל
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.71
מחיר 9.55
איכות 9.57
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל רוזנברג, חיפה.
אשרור: 12/03/2019
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
הובלת מיטה זוגית, מזרן ו10 ארגזים בתוך חיפה כולל עצירה בדרך ופירוק והרכבה של מיטה.
חוות דעת:
השירות שלו היה טוב מכל הבחינות, אבל התאכזבתי מעניין התשלום. תיקשרו איתי בדרך בשביל לתת לי לדייק בהדרגה יותר ויותר את הזמן שהם מגיעים. הפירוק וההרכבה היו די מהירים ומקצועיים. גם ההעמסה של הארגזים הייתה טובה, בהקשר הזה אני מרוצה. מבחינת התשלום לא הייתי מרוצה. אמרו מחיר מסוים מראש שלא כלל הכל. בפועל, המחיר היה יותר גבוה. לדעתי מי שלא מבהיר מראש מה יהיה המחיר אז הוא מעוות את הבחירה של מי שבוחר בו בצורה לא הוגנת.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
סגור
תמר גוזנר, חיפה.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירת ארבעה חדרים מחיפה לרמת גן כולל פירוק והרכבה של שני ארונות ושירותי אריזה חלקיים.
חוות דעת:
קיריל והצוות היו מאד מקצועיים, עבדו יפה ומדוייק. ממה שראיתי עד עכשיו הכל הגיע במצב טוב ומסודר. הם עבדו מהר, עם מצב רוח טוב והכל במינימום לכלוך, עשו עבודה טובה מאד והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמיר סמוילוב, חיפה.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירה בת 2 חדרים בתוך חיפה.
חוות דעת:
הגיעו 2 אנשים מקצועיים, ארזו הכל, הגיעו בדיוק בשעה שקבענו והיו מצוינים. המחיר היה ממש טוב לדעתי, התקשרתי ובאותו היום כבר נעשתה ההובלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנטון זסלבסקי, חיפה.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
הובלה קטנה של שולחן מחשב, מחשב וכיסא מקרית מוצקין לחיפה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. קצת דחה את העבודה אבל כשהוא הגיע הוא עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל ק. חיפה.
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
העלאת שידת החתלה ממחסן לקומה שלישית בלי מעלית.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נהוראי אליהו, חיפה.
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים שכללה מוצרי חשמל חדר שינה וארגזים נוספים.
חוות דעת:
הוא הגיע עם הצוות שלו ובמהלך העבודה קיבלנו יחס הוגן וטוב אך הם ביצעו את העבודה בצורה לא זהירה. במהלך העבודה המקרר קיבל מכות רבות וכן רהיטי חדר השינה. הרהיטים האלו חדשים וכרגע הם הרוסים ונראים ישנים. לפני תחילת העבודה הוא אמר לנו שיש לו ביטוח ושאפשר לסמוך עליו וכרגע לאחר ביצוע העבודה הוא אמר שלא משתלם לו להפעיל את הביטוח ולכן לא נקבל פיצוי על הרס הרהיטים. מבחינתו מה שאפשרי זה לצבוע בלקה את הסדקים והמכות שנוצרו כתוצאה מהעבודה הלא אחראית שלהם. הרהיטים שלנו חדשים ולא מתאים לנו צבעיה כזו שתקלקל את האסתטיקה של הרהיט. לגבי עלות העבודה, הוא גבה מאיתנו מחיר גבוה מהסיבה שהוא טוב במקצועו ועושה עבודה איכותית ויעילה דבר שהיה רחוק מהמציאות בפועל. אנחנו מאוד מאוכזבים.
איכות
4
מחיר
5
זמנים
10
יחס
8
6
כללי
גירסאות
משה קוליקובסקי, חיפה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
הובלת דירה בת 3 חדרים בתוך עתלית שכללה פירוק והרכבה.
חוות דעת:
שירות מצוין. אמינים, זמינים, גמישים בזמנים ואני מרוצה מהמחיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוני ווייסטל, חיפה.
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
הובלת דירה בעלת שלושה חדרים.
חוות דעת:
היה בסדר, היה נחמד ושמר על כל הדברים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה יהב, חיפה.
משוב: 21/09/2018
תיאור השירות:
הובלת דירה מחיפה לאור יהודה ארבעה חדרים כולל הרכבה ופירוק של רהיטים.
חוות דעת:
הם היו נפלאים, אין לי מילה מספיק טובה להגיד עליהם! הם היו בסדר גמור גם ביחס אישי וגם ביחס לדרישות שלנו. קיריל היה מוכן אפילו לפני הזמן והתקשר לשאול אם זה בסדר שיקדים. העבודה נעשתה טוב מבחינה טכנית, ולמרות שהיא הייתה עבודה קשה האווירה עדיין הייתה טובה והיה נעים לעבוד איתם. הם הרכיבו לי דברים יותר טוב ממה שהם היו מורכבים לפני, וגם עשו מעבר למה שצריך כולל עבודת נגרות קטנה שהייתה. הם לקחו מחיר בסדר גמור ובסוף נתתי אפילו יותר בגלל שהם עשו את העבודה כל כך טוב. אני נותן להם את הציון הכי גבוה שיש בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן כץ, חיפה.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
הובלת דירה בת שלושה חדרים בתוך חיפה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, באמת אחלה ועשה עבודה טובה!
איכות
9
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 344 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק